Повернутися, куди так хотiв

Шеврон
Це відчуття якогось переродження; наче ти створив самого себе – своїми руками, зі своєї глини і сліз, і бідолашності.

Я переїхав, повернувся до Сум 2 червня, офіційно. Неофіційно, я знайшов, притулився в квартиру друга десь з 9-го-15 травня, дякую Петру Олексійовичу* (царство йому Небесне) і дякую своєму одногрупникові з Істинної Першої групи (013)

Перша моя покупка в маркеті на Роменській, в 3 хв. від моєї квартири, були: пачка порошку та кава «Москоффе»-гранульована (банка від останньої і досі справно виконую свою функцію – банки для розчинної кави), число 3 червня 2013 (чорнила на чеку майже вицвіли

І дні пішли, ночі приходили і ранки заміщали їх собою, останні приносили страшні сни – але сусідські собаки їх успішно відганяли, дякую песикам.

Soulfly, Megadeth…

Megadeth, гурт Меґадез. Їх новий альбом, на 2013-ий, застав мене зненацька: назва – просто прекрасна, технологічна “Super Collider”, збентежила його наступність, наднасиченість музичним продуктом гурту протягом 5 років («Що, знову? Навіщо? Тільки ж от-от випустили альбом, і то – з кризою ідей, обмеженістю… Нащо!?»). І Я був правий. Слухаю і не розумію: чому я не радію, чому не шаленію, чому не розслабляюся, чому скільки «чому».
З 13 пісень зачепили на перший раз лише №1 і №6, інші – так сяк.

Хронометраж «насиченості» музикою Меґадез:
- 2009 – новий альбом ENDGAME (я заучую. Тащуся та розспівую скрізь)
- 2010 Великий Тур «BIG 4», всесвітова трансляція концерту з БОЛГАРІЇ, в столиці СОФІЯ, Василевські Стадіон 22-23 червня 2010 (знаю дату, помню, відтворюю-наспівую альбом РастІнПіс скрізь)
- 2011, Вихід нового альбому «13»
- 2012, Великий концерт/вихід ДВД «20-th anniversary Countdown To Extinction»
+2012 – добрався до двд «2010 Великий Тур «BIG 4», лайв фром Софія, 5-6 годин фанатського угару
- 2013 вихід СуперКоллайдер…