07 06 - Kizatavat-4. Я люблю тебя, мой свет

Братислав Либертус Свидетель
   Прив'язалася пісня Вітаса: "Я люблю тебя, мой свет, Твоим теплом навек согрет..." - далі не пам'ятаю, і власне, далі не звучить, тільки ці два рядки повторюються і повторюються, крутяться і крутяться...

   Причому, вже кілька днів. Я раніше не звертав уваги на цю деталь, а зараз вирішив звернути. Бо не розумію, звідки вона прилетіла і прив'язалася. Бо я не слухаю ні музику, ні Вітаса. Бо я не меломан, і Вітас мені не кумир. Про що він там співає - я узагалі не знаю. Бо востаннє слухав його ще кілька років тому. Саме тому і дивно, чого це раптом прив'язалася саме ця пісня.

   Якщо говорити про улюблених виконавців, то у мене улюблений співак Антті Туйску. Тобто, навіть не росіянин, а фінн. Але навіть його я слухаю досить рідко.

   Саме тому мені і дивно, що якась конкретна пісня прив'язалася настільки міцно, що крутиться вже кілька днів підряд. Досі не звертав уваги на неї, а зараз вирішив звернути, бо зрозумів, що вона крутиться не даремне, що щось мені мій Янгол хоче сказати через неї...

   Тому намагаюся тепер зрозуміти: що можуть означати ці два рядки саме з цієї пісні...

   Зрозуміло, що хтось мене любить. Але я хочу зрозуміти не це. Щось тут більше, аніж просто ці слова.

10:36, 07.06.2019
Кар'ялонні