14 05 - Kizatavat-2. Маю повну сумку грошей!

Братислав Либертус Свидетель
   Привіт, Татуню!

   Маю добру новину, і хочу поділитися: мені щойно принесли моє замовлення: повні баули грошей...

   Жартую. Насправді просто купив партію (12 шт) баулів, з малюнком "а ля повна сумка євро".

   Замовити саме їх мене штовхнуло дві причини: по-перше, 3-го числа лікарня зачиняється на ремонт, і мене переведуть у іншу лікарню. А отже, мені апріорі потрібні баули, щоби упакувати свої речі. Хоча звісно, аж стільки баулів одночасно мені не треба, але хай буде про запас на майбутнє.

   І по-друге, вибрати саме такий малюнок мене наштовхнуло пророцтво хіромантки Гульнаші, яка два роки тому, поглянувши на мою долоню, попередила мене, що я мушу змінити своє ставлення до грошей, бо інакше вони будуть зовсім близько, але пройдуть мимо... ("Вона напророкувала мені 90 років життя...": http://proza.ru/2017/05/24/2223). Отож, я замислився над її попередженням, і вирішив, що міняти ставлення до грошей треба починаючи з любові до візуальної картинки. А коли побачив ці баули - то зрозумів, що це ідеальний малюнок: якщо в мене будуть повні сумки грошей, то це аж ніяк краще свідчитиме перед Твоїми очима, що я готовий прийняти аж стільки грошей, якщо Ти мені аж стільки їх приготував, і лише чекаєш на той час, коли я перестану ними нехтувати, а почну їх цінувати і любити... Тому усі свої речі я упакую саме у них, - переклавши речі зі старих баулів, а старі складу і заховаю, хай будуть про всяк випадок на майбутнє.

   Що я ще можу додати? Я радий покупці. Саме зараз і займуся перепакуванням речей.

   До речі, позавчора я таки зайнявся пранням, і виправ та висушив більшу частину своїх речей. Ті, що тепліші - можна вже сховати, вони мені вже не згодяться аж до самої осені.

   Дякую, Татуню! Дякую і за саме попередження, і дякую за те, що Ти когось надихнув зробити на баулах саме такий принт.

   До речі, оскільки я мрію жити у Фінляндії, а у Фінляндії ходять саме євро, і це є єдина валюта країни - то апріорі, євро мені значно симпатичніші, аніж долари чи навіть гривні. Хоча - мушу визнати, що зогляду на Твоє попередження, я готовий полюбити вигляд і тих і інших фантиків. Якщо треба - то готовий. А що з цього вийде - побачимо! Цікаво ж скористатися шансом, якщо тобі його дають, еге ж? Отож, і я так подумав.

   Ну все, Татуню, обіймаю, цілую. Твій Кар'ялонні.

13:02, 14.05.2019