13 05 - Kizatavat-2. Навалився сум

Братислав Либертус Свидетель
   Привіт, Татуню.

   Зараз оце дивився КВН на Ютубі, - сміявся, було весело... Спочатку дивився ВКН з Картунковою, тепер Вечірній Квартал. А потім чомусь стало сумно. В принципі, до номерів КВН чи Кварталу мій сум не має відношення. А може і має...

   Конкретно зараз дивлюся останній випуск Вечірнього Кварталу (https://youtu.be/wJhHAfAdkOI).

   Ні, все-таки сумно. Дуже сумно. Аж до болю у животі, до тісноти у грудях. До бажання роздирати на собі одежу. Сумно...

   Таточку, поможи мені. Поможи. Поясни мені, що зі мною відбувається. Що там з ним не так...

   А ще я трохи погано себе почуваю фізично: тяжко калатає серце, недобре мені... Це вже кілька годин триває, але намагаюся відволіктися, тому і став дивитися КВН, щоби якось підняти собі тиск. А потім раптом на мене навалився оцей сум.

   Таточку, Татуню... Поможи мені. Обійми мене, Татуню. Обійми мене... Поможи мені заснути. Татуню, мені недобре, поможи мені...

   І ще дійсно, мені пора спати, вже час... Поможи мені, Татуню...

21:15, 13.05.2019
Кар'ялонні