Тракторист

Якив Кутовий
Тракторист

Ниніка їду си автом, люде, а з бічної дороги фіра на головну хоче виїхати. Но то я ї пустив, бо так всі в еуропах роблят, а я шо, дармо біометрику получів?

Пустив я їх, значи, фірман, здоймивши капелюха, ґречно так ми подєкував, певне тиж до Польщі на закупи їздив.

Я тіко рушати за ними, а з-за коний вибігає хлоп і несамовито мАхає в мій бік. Оказуєсі, жи то, курва, Віник, колєґа мій давний, тракторист. Вініамін, а по простому - Віник. Сі див'ю на него, якось дивно хлоп так виглєдає, на чисто вбраний, тверезий, курва і сумний, як алабай Монової після дощової прогулянки.

- Шо сі стрєсло, хлопе,- питаю,- жи ти опше на тракториста не схожий?

- Та шо, шо, курва? Заїбали тоті риформи. Дали ми теперка єпонцє замість "біларуса", най го шляк трафе!

Тутка мушу вам троха розтлумачити, люде. Недавно на комунальну фірму, де робе колєґа, прийшов новий директор, а з ним купа нової техніки. Децентралізація якась чи як то сі називає. Всякі там хонди, кавасакі і єнчі панасоніки.

А він перед тим робив на страшнім ґраті типу "Біларус". Грошима мав близько дисєтки патиків та зо дві-три тищі з соляри і лівака. Вічно ходив засмальцьований по самі вуха і ніґди не мож було відріжнити чи то він йде НА роботу чи звідтам. І завше був завалЕний, як провдивий тракторист. Вічно як не з бодуна, то тіко похмеливсі, іно на чвораках не повзав.

О! Но, а зара дали Віникови кольорову спіцовку, нульовий "Камацу" і джіпіерес в бак, би соляру не ****ив і на ліві замовлення не їздив. Кондюк в кабіні, жадних тобі ричагів іно джойстікі. І часто го виджу, як ходе вбраним в чистеньку спіцовку. Хіба шо краватки бракує, би сказати, шо то пан інджінєр.Опшем, люде, коби не заговорив, ***відрізниш від провдивого єпонцє. Тим більше, жи вочи в него вже давно вузонькі від надмірного споживання.

- Но і шо, курва, зле тобі?,- сі питаю,- зарплату врізали чи шо?

- Та нє, навпаки підоймили і то фист, курва!,- каже Віник.

- То шо хоч? Шо ті сі не подобає?

- Та шо, шо??? Як "Біларусом" їздив'єм, то мож було і на ліво шось заробити. Якусь фосу викопати. Солярки завше мож було з бака стєгнути. Продав та й вже є шо випити-закусити. А тепер кажного рана мусиш медичці в рурку дмухати.

- Але ж, хлопе, шо тобі сі не подобає? Зарплату ті підоймили, на холєру ті той лівак?

- Ага, а за шо я пити бду?

- Йолопе, взьми з зар-пла-ти, та й залий си пащу? Пий цілу суботу і півнеділі...

- Якийхуй, Куба? Зарплата вся на картці, а картка в моєї мантелепи, курва! Я вже третий місіць нич не п'ю! От шо то за життє? Швидше би вже тоті вибори сі скінчили може шось сі змінит...

- Хлопе, а шо вибори мают до твого трактора?

- Йой, дай спокій, Куба, ліпше стограм постав, бо ня шлякі трафлєют! Нич ми сі не хоче...