Укра нською мовою

Эмма Бёрк
Хмари

Я писала так багато рядків, що від мене пішла собака
Склала свої нехитрі пожитки у вузлик
Відкрила хвіртку чолом
І дала маху, тільки пил стовпом
Я писала так багато рядків, що від мене пішов сусід
Був він старий і сивий
Просто пішов, як йдуть помирати мамонти
Країна пішла від мене, розмахуючи червоним прапором
А я залишилася сидіти на кухні, дивитися як закипає чайник
Коли пішов і сусідський собака, з подвійним громадянством
Я було насторожилася
Але це тривало всього пару хвилин
Навколо стало так тихо, що було чутно, як по небу дряпають Хмари

Абрикосовий Вечір

Я буду дивитися на сніг за вікном в цей Абрикосовий Вечір
Байдуже дивитися на байдужі зірки дивляться на мене з крайнім ступенем свого зоряного байдужості Звичайно буду пити чай
В цей Абрикосовий Вечір
Звичайно буде тихо
Ворони і кулі застигнуть в темному небі
Охолоне чай
На сходах не чути кроків
Згаснуть під ранок зірки
Прощай, мій Абрикосовий Вечір
Ти був так палко байдужий до мене.

деякі порушення правил проїзду в громадському транспорті

Я їхала в автобусі, в брудному, брудному одязі і взутті. З багажем розміром понад 40*60*80 у стані алкогольного та іншого сп'яніння та неадекватному психічному стані, в якому була помічена ще раніше, на вулиці Малосадовой, де проживала з куркою і коровою. На вікні герані та алое, пара кактусів і кришталева куля з пінопластовою хурделицею, виючої калі-югою, з маленькими будинками, черепичними дахами, снують туди-сюди мишами. І ось, в чому була в тому і поїхала, прихопивши з собою валізу з горіхами. Бруднила пасажирів калошами, відмахувалася долонями. Автобус довіз до площі швидше будь-якого коня. Спасибі, всім хто брав участь. Щастя вам, щастя!

Як тоді

..І ми зривали свої каски
Кидали їх у небо
Піднімали до неба
Свої закопчені порохом обличчя
Кричали : "Війни більше не буде! Ми перемогли!"
Небо мовчало Як тоді, над Аустерліцем
Як тоді...

Окінава

На острові Окінава - Там де вода і лава між Кюсю і Тайванем- Острів Окінава
Там ми станемо Окинавчанами
Не Омичами
Не Бабруйчанами
Ти скажеш мені - орігато і ямАто!
- Пий, дурник, стародорозький саке, лайся матом Окінава - це сон дельфінів
Нічого більше
Фіни є! Ти ж бачив фінів?
А окающих окинавчан?
Може в океанаріумі?
Ні, Окінава - це сон восьминогів!

Інтервенція

Братка, там за річкою в березовому гаю
Джерела серед мшелых каменів
Там люди живуть спокійніше і простіше
Серед незліченної полчища
Жирних гусей
Серед квадратних корів
Повних цільного молока
Під очеретяним дахом їх дах
В їх безтурботному небі білі хмари
Бачиш як баби біля річки перуть білі простирадла? Сивобороді люди похилого віку судачать на завалинці
У них все вдОстали!
Зимові та літні валянки
Бачиш, братка, там біля чистої річки
Серед квітучих садів огрядні городи
Нам немає місця, немає всупереч
Бажання
Ми не тієї породи Братка, бачиш, ці дахи?
Бачиш цих екзекуторів урбанізованої душі
Кілометрів в півтора
Бери, братка, трохи вище
Цілься краще
Вогонь, вогонь по бл " дскому хутору!

В Детройт з любов'ю.

Ми з тобою чорні, милий! Ми такі чорні! Ми черней будь банди, в будь-якому Орлеані. Життям терті! Такі терті! У нас одні на двох сандалі! Ми потомствені бедуїни Середньоруської рівнини. Ми їдемо в Детройт! Вір мені! Там вдома за долар! Ми будемо грабувати місцевих гопників. Стежити за обігом наркотиків. Верховодити лікнепу процесом. Це краще, ніж бути поетесою в Рязані. Возити сани. Це тут я розумна, начитана. Знаю: Рембрант, Вермеєр Дельфтський, Ван Дейк. А там я стану краще! Набагато краще! Буду говорити: Маза фака, грінго! Мані, мані, сноуфлейк! Тому, що ми чорні, милий! Ми такі чорні! Ми чорною будь банди в Сизрані! Нас бояться всі копи і гопники. Дивлячись на нас, навіть здалеку. Ми поїдемо в Детройт. Вір мені, вір. Просто залишимо ключ, закриємо двері. Зробимо крок разом, туди за край. Там будинок за долар. Там рай. Або пекло. Наплювавши




Саморобний аероплан Моррица

Морриц мріяв про небо. Про хмарах мріяв Морриц.
Про свободу.

Морріц нічого не знав про авіабудування. Нічого про аеродинаміку не знав Морріц. Про підйомну силу, про геометрію крила-нічогісінько не знав бідний Морріц.
Морріц бачив птахів летять легко по повітрю. Восени дивився слідом журавлям. Взимку дивився на зграї ворон Морриц. Навесні на невгамовних ластівок. На горобців дивився Морріц, на голубів і знову на горобців.
А на курей не дивився Морріц. Кури йому не подобалися. Морріц навіть не їв курей. Хоча не їв він і голубів, і ворон, і навіть Воробйов не їв Морріц, а вони йому подобалися.
- Чому ж я курей не їм? - сказав Морриц курці.
 Курка мовчала і клювала зерна.
- Мабуть, почну їсти курей! - сказав Морриц курці.
Курка мовчала і клювала зерна.
- Ти ще дурніший за мене! - сказав Морриц курці.
Курка закудахтала і пішла клювати зерна в інше місце.
- Яка розумна курка! - сказав Морриц, минулої курці.
 Моріц теж пішов в комору і став там думати про небо, про хмарах, про птахів. Тільки про курків не думав Морріц - ще чого!

Морріц загнав в комору віз. Напевно для чогось потрібного закотив її Морріц в комору. Закотив і закрив великі ворота. І більше нікого не пускав Морріц в свою комору. Зняв Морриц крила зі свого млина. Ніде стало молоти борошно. Але не про борошно думав Морріц. Про хмарах він думав, про небо, про птахів думав Морріц, а про млин і борошно Морріц не думав.

Пройшла зима. Розтанув сніг. Полетів Морриц. Як і не було його на світі. І віз Морриця полетіла, і крила від млина полетіли. Але, ніхто не шукав Морриця. І навіть не дивився ніхто в небо. Йди ти в жопу Морриц!

Мій світлий день

Було ще темно. Я стояла біля вікна і чекала мій світлий день.
 Посвітлішати. Згасли ліхтарі. Я стояла біля вікна і чекала мій світлий день.
 Прилетіли ворони. Завівся екскаватор на будівництві. Сусіди включили пилосос. Прилетіли голуби. Потім синиці. Потім сороки. Ескаваторщик заглушив екскаватор і пішов на обід. Пообідав - завів екскаватор. Ворони полетіли. Потім голуби. Потім синиці. Потім сороки. Темніти. Екскаваторник заглушив екскаватор і пішов додому. Після нього залишилася велика яма. Запалилися ліхтарі. Я стояла і чекала мій світлий день.