24 02 - Kizatavat. Ось весь Голосний

Братислав Либертус Свидетель
   Ось і увесь Голосний: поговорив, розпитав дані, пообіцяв протягом чотирьох днів прислати помічника якогось депутата, і відправив мене у бан.

   Ох і Голосний... Дуже голосний бідкатися на безлад в Україні. Але як банити - то робить це нишком...

   Так я і знав. Дивуватися нема чого. Див не буває, коли мова заходить про кандидатів у Президенти...

14:37, 24.02.2019
Кар'ялонні


П.С.: Зайшов з ішої сторінки. Виявилося, що він зробив налаштування, завдяки яким писати на його сторінці можуть тільки друзі. Сторонні писати свої коментарі не можуть. Але зате я зберіг скриншоти: як доказ того, що він мене відшвирнув... Цікаво, як себе поведе Надія. Чесна-чесна? Побачимо... Хоча вже не вірю я. Бо давно могла прислати будь-кого, щоби допомогли мені. Могла дати наказ... Але не дала...
15:54