Кажаш, што кароль табе не трэба

Братислав Либертус Новинки
КАЖАШ, ШТО КАРОЛЬ ТАБЕ НЕ ТРЭБА
(тэкст песьні)

1)
Калісьці марыў я стаць каралём,
І мару гэту песціў вельмі доўга.
І, усё ж такі, заваяваў сваё,
Праклаўшы да яе сабе дарогу.
Кароне дзякуючы, я спаткаў
Цябе, каханне, што мне душу грэе.
Але ты кажаш, не быць разам нам,
І што кароль табе зусім не трэба...

Ref.:
Мары не адракуся, не здраджу мэту,
І таптаць яе - не дазволю.
Буду лепш адзінокім, застануся тут,
Чым быць нелюбімым, з табою.

2)
Ты кажаш, не патрэбны я табе,
Мае імкненне ні ў што не ставіш.
З табою раздзяліць жыццё хацеў,
Але ўсе мары ўтоптваеш з пагардай.
Я марыў, як шмат зробім мы з табой,
Але мне ў віну карону ставіш...
Я быць не перастану каралём.
Аднак балюча і каралям бывае...

Ref.:
Мары не адракуся, не здраджу мэту,
І таптаць яе - не дазволю.
Буду лепш адзінокім, застануся тут,
Чым быць нелюбімым, з табою.

13.02.2019, 01:11
Браціслаў Лібэртус-Карміна
(пераклад з рускай мовы)

* * *
Арыгінальны тэкст:

ГОВОРИШЬ, КОРОЛЬ ТЕБЕ НЕ НУЖЕН
(текст песни)

1)
Когда-то я мечтал стать королём,
Мечту свою лелеял очень долго.
И, всё-таки, добился своего:
Я стал им, проложив себе дорогу.
Благодаря короне - повстречал
Тебя, мою любовь, души отраду.
Но говоришь, что не быть нам друзьями,
И что король тебе совсем не надо...

Pr.:
Я мечту свою - не предам, не предам.
И топтать её - не позволю.
Лучше буду я одинок, буду сам,
Чем быть нелюбимым, с тобою.

2)
Ты говоришь, не нужен я тебе,
Мои мечты и цели ты не ценишь.
Ты топчешь их, с презрением, - а ведь
Я быть хотел с тобой, по крайней мере...
Мечтал, как много сделаем вдвоём.
Но ставишь мне в вину мою корону...
Я быть не перестану королём.
Но королям бывает тоже больно...

Pr.:
Я мечту свою - не предам, не предам.
И топтать её - не позволю.
Лучше буду я одинок, буду сам,
Чем быть нелюбимым, с тобою.

17.04.2014
Братислав Либертус-Кармина

Исполняет: Инна Званцева (10.02.2019)
Послушать/скачать: http://www.realmusic.ru/songs/1719533

Спасылка на арыгінальны тэкст: http://www.proza.ru/2014/04/17/2171