Ночные волки

Александров-Снегирь
Наша скоропомощная бригада возвращалась с вызова из крутейшего коттеджного посёлка. Дело было на рассвете, под конец смены. Внезапно нас подрезал и преградил дорогу нашему УАЗу чёрный джип с "ночными волками". Мажоры вольяжно вышли из машины и попросили выйти меня.
- Док! Тут такая тема по ходу!
На пару минут отвлечём тебя от дел! Одному нашему бивню клешню сможешь вправить? Домахался децл, бизнесменов гонял за долги...
- Попробуем! - ответил я.
Мажоры вывели из джипа бивня в чёрной кожанке со скрюченной, вывихнутой рукой, стонущего от боли. Я сделал обезболивание, положил  его грудью на капот со свешенной вниз буквой"Г" клешнёй, потянул вниз и вращательным движением стал пытаться вправить вывих. Получилось на радость быстро!
Мой труд был оценен по достоинству.
Они пошуршали в карманах холёными пятернями и достали несколько десятирублёвок:
- Извини, все лавэ на карточках! Потом ещё кэш подгоним. Вы с нашей Скорой? Сегодня до скольких работаете?...
Но после смены так никто и не приехал. Да я и не надеялся! Главное - людям помогать!


Нічні вовки
(Переклад автора С.Б.Александров-Снігур)

Наша скоропомощная бригада поверталася з виклику з найкрутішого котеджного селища. Справа була на світанку, під кінець зміни. Раптово нас підрізав і перегородив дорогу нашому УАЗу чорний джип з "Нічними вовками". Мажори вольяжно вийшли з машини і попросили вийти мене. 
- Док! Тут така тема по ходу!
На пару хвилин відвернемо тебе від справ! Одному нашому бивню клешню зможеш вправити? Домахався децл, бізнесменів ганяв за борги...
- Спробуємо! - відповів я.
Мажори вивели з джипа бивня в чорній шкірянці зі скорченою, вивихнутою рукою, стогне від болю. Я зробив знеболення, поклав його грудьми на капот зі звішеною вниз буквою " Г " клешней, потягнув вниз і обертальним рухом став намагатися вправити вивих. Вийшло на радість швидко!
Моя праця була гідно оцінена.
Вони пошуршали в кишенях холеними п'ятірнями і дістали кілька десятирублівок:
- Вибач, все лаве на картках! Потім ще кеш підженемо. Ви з нашої швидкої? Сьогодні до скількох працюєте?...
Але після зміни так ніхто і не приїхав.
Та я і не сподівався! Головне - людям допомагати!