Новогодняя принцесса. стих

Татьяна Домаренок
Новогодняя принцесса –
Ёлка – в гости всех зовет:
– Приезжайте, приходите!
Вместе встретим Новый год!

У красавицы у Ёлки
Серебристые иголки.
И она в лесу растет,
Звонко песенки поет.

Дед Мороз по лесу ходит,
Он порядок в нем наводит.
Льда, морозца поддает,
Зайцам шубки выдает.

Все иголки разукрасил
Белым инеем своим.
Поглядите – даже Ёжик
Умудрился стать седым.

У Мороза у самого
На висках не тает лед.
Одевайтесь по теплее!
Ёлка в гости вас зовет:

– Серебристые Снежинки
Мне подарят волшебство.
Стану я нарядной самой
В славный праздник
Рождество.

А в гостях у Ёлки будет
Много преданных друзей.
Волк и Зайка, Медвежонок,
Иноземец Чародей.

Дед Мороз раздаст подарки
И устроит хоровод.
Он исполнит все желанья.
Кто что хочет, здесь найдет.

Но к утру примчались Сани:
– Нужно Дедушку везти.
– Но куда?
– Не знаем сами.
Лучше у него спроси.

– Ох, друзья! Мне нужно ехать
За моря и Океан.
Знаю – там детишек много.
Им подарки я отдам.

А потом вернусь обратно.
С вами встречу Новый год.
В Рождество пусть все приходят,
Когда Ёлка позовет.

4.01.19


Навагодняя прынцэса  (пераклад)

Навагодняя прынцэса -
Ёлка – кліча ў паход:
- Да мяне ўсе прыходзьце,
Мы сустрэнем Новы год!

У зямной красуні Ёлкі
Серабрыстыя іголкі.
І яна жыве ў лесе,
Звонка песенькі пяе.

Дзед Мароз па лесе ходзіць,
Ён парадак у ім наводзіць.
Лёду, снегу паддае,
Кажух Зайцу выдае.

Усе іголкі размалюе
Белым колерам сваім.
Паглядзіце - нават Вожык
Умудрыўся стаць сівым.

У Мароза ў самога
На вусах бялее снег.
Па заснежанай стяжынцы
Ёлка ў госці кліча ўсіх:

- Серабрыстыя сняжынкі
Мне падораць чараўніцтва.
Стану я прыгожай  самай
У святое Ражджаство.

У гасцях у Ёлкі будзе
Шмат сяброў і сваякоў.
Воўк і Зайка, Лісянятка,
Ёлка любіць малышоў.

Дзед Мароз раздасць дарункі,
Уладкуе карагод.
Кажа: - Споўняцца жаданні,
Да нас прыйдзе Новы год!

Раніцой прымчацца Сані:
- Трэба везці Дзеда нам.
А куды - не скажам самі.
Ён пра гэта скажа сам.

- Ох, сябры! Мне трэба ехаць
Кажуць – шмат малечы там,
Дзе чакаюць мяне дзеці.
Ім дарункі я аддам.

А затым вярнусь зваротна.
Тут сустрэну Новы год.
На Каляды зноў прыходзьце,
Будзем танчыць карагод.

Новогодние сказки  http://proza.ru/avtor/domarenok&book=16#16
 Мой сайт со сказками для детей и юношества  http://domarenok-t.narod.ru