Пост-Магiя -Павза-

Валентин Лученко
Це тільки павза. Перепочинок. Передих.
Попий вина, води, повітря, прани.
Поплавай у світах, попрактикуйся в йозі.
В дорозі знадобиться. Он бачеш кущ?
За ним копиця.
За нею хвоса, осока.
Цвітуть ятришник, любка.
Вільшина преться в небо, висока та гінка.
Тобі це треба разом скласти. Той акваланг і ласти,
що ти залишив на піску на Крайнім Півдні,
де Океан реве, кити співають, де врятувалисть крихти раю,
де іноді боги сідають з Неба, смакують оковиту та мантри роздають
отим, хто так невипадково туди забрів.

Кошлатість брів, дочасна сивина, заплетена в чуприну
тебе переписали, але ще не дописані рядки і їх багато
складаються у пазли долі. Додолу не схилилась голова,
хоч виє вітер в полі та нахиляє ясени аж до землі.
Бібліотекар Лі летить порятувати тебе.
Ти дуже захопився любов'ю до Землі.
Скорись небесній Силі.
Промов: Ом, мані падме Ом.
Гаре Кршна, Гаре Рамо. Ом!

Напиши мені пісню. Я співатиму її щоденно.
Намалюй мені акварель.
Я перетворю її в 4D інсталяцію.
Вона стане нам раєм.
Ми житимемо в ньому вічно.
Відкрий мені своє серце.
Довірся!
Повір!