Сон. Мультфiльм про мавпочку-рятiвницю

Братислав Либертус Свидетель
Мені сьогодні сон наснився дивовижний. Наснився мультфільм.

Наснилося, як мальовані звірята (графіка така як у Мауглі або Чіпполіно) жили собі і горя не знали, аж поки не з'явився якийсь зловмисник, який почав будувати якісь кав'ярні, та запрошувати туди усіх звірів поїсти. Вони туди заходили їсти, і миттєво ставали зомбованими, бо та їжа мала таку наркотичну дію, яка відшибала їм мозок. Тверезими лишилися лише декілька звірів, які не піддалися на спокусу, і серед них - мавпочка, і ще хтось (якою звіринкою був у тому мультфільмі я - не пам'ятаю, але пам'ятаю, що мавпочка там була головною рятівницею усіх звірів - прямо Чіп і Дейл в одній особі), бо вона по ліанах тих стрибала, за нею ганялися сондати ворога по землі, і не могли її наздогнати, бо вона стрибала високо і літала прутко. І шукала як порятувати всіх звірів, як вивести їх з того дурману, та як перемогти зловмисника. А зловмисник був схожий на людину, товстого пузаня, схожий на Карабаса-Барабаса (тобто, Президент-кондитер, який виробляє дурман під виглядом їжі, і всіх пригощає).

Ось такий сон наснився мені сьогодні. Але мавпочка переможе, це у мультфільмі-сновидінні було ясно як білий день, тільки я не додивився до кінця, бо прокинувся. І здивувався, бо мультфільм мені ще ніколи не снився.

Коротше, зі сну ясно, що вироби фабрики "Рошен" не можна їсти ні в якому разі, бо вони отруйні, він туди підсипає якийсь дурман, якісь наркотики.

10:20, 17.12.2018
Кар'ялонні