Сон. Бог велить стати Президентом

Братислав Либертус Свидетель
Мені сон сьогодні наснився, тільки зараз згадав

Снилося що Бог мені сказав: "Ти мусиш стати Президентом України."
Я щось відповів на кшталт: мовляв, я не готовий взагалі-то, але в принципі гаразд, якщо Ти на моєму боці і віришу мене значить я справлюся.
Але всередині відчуваю що ще немає такого бажання за це  боротися, коротше невпевненість у собі, робость.
І тут я кудись приходжу і бачу, що такий самий інвалід як я сидить і розмовляє з людьми, як ніби він уже Президент. І я так думаю що він мене випередив, але з іншого боку його приклад мене надихнув і я подумав: якщо він зміг то і я зможу.
Але ж він мене випередив,  що робити?
Я звертаюся до нього: "Пане президент, я теж хочу бути Президентом, але бачу, що Ви мене випередили, тому дозвольте я буду вашим помічником."
А він каже: "Ні, Ви помилилися, я не Президент, я звичайна пересічна людина". І на цому він іде геть, зникає з очей.
І я розумію, що вакансія Президента вільна, і розумію, що саме оцього випадку мені не вистачало для упевненості у собі.
І на цьому прокидаюся.

12:50, 12.12.2018
Кар'ялонні