Пiдисятка

Якив Кутовий
50

Но і відсвєткували'змо врешті, люде, мою підисєтку.

Були танці, ігри та інші обовізкові збочення. Ювілейна трапеза сі складала зи сала диких козів, мнєса оленів та диких кабанів, проросшої пшеници, коріннє кульбаби та токсичної папороті. То всьо було рясно посипане пилком конюшини п'єтилистної. Всім смакувало фист, але дещо аніраз не хтіло влазити в, змордовані зубожінням, шлунки.

Но то в тім моменті мусів'єм пояснити тим йолопам, жи зберігання протермінованого єдзеня безвідмовно приведе до зародження нового життє. Спочатку у вигляді плісняви, а далі, як повезе. Тому тре го негайно знешкодити.

І, так як ніхто з присутніх не захтів стати володарем нової незвіданної раси, то поволи та планомірно, ті продукти зачєли зникати зи столів в напрямку виходку ресторації за посередництвом внутрішніх органів.

Все було люкс до того чєсу, поки моя Ядзє не сказала:

- Коханий, в мене для тебе нєсподжянка*! Зара на отімво великім білім простирадлі всі разом бдем читали вітання, шо люде надіслали ті в приватні повідомлення у фб...

Яснийґвінт, жи я зрадів, бо несподіванки люб'ю понад усе, але ненадовго. Тим більше, жи я від самого ранє до фистбуку не заглєдав.

На почєтку йшли чадові вітання з гарними літерами від кубіт. Отаківо:

- Привіт, імениннику! Лапай щирі вітання...Най не пересихає джерело натхнення... Би'с в усім завше видів кумедне та дивовижне.... Най в тобі завше жиє любов - до файної музики, природи, до людий і кубіт...

Перемежовувалось то всьо з елєґанцкіми матюками від хлопів, котрі цитувати мені встид.

Я червонів, як ружа, слезив і тішивсі допоки на екрані не з'явилисі цицкі. Спочатку першого, а потім і п'єтого розмірів і щиро скажу, жи шось ми стало сі робити зле. Нє, перси були ладні, навит фист пружні і слина в багатьох хлопів вже звисала, як в голодного ротвейлєра.

Крадькома сі подивив'єм на кохану і радости на її личку не увидів аніраз.

...Я вам скажу, люде, жи оси з оповідки про Остапа були добрішими в тищу раз, ніж то, шо'м увидів в очах коханої...

Одразу передо мнов промайнули майбутні кадри з ойсітіві:

- Кривавий ювілей на Дрогобиччині, м'ясорубка в кав'ярні на заході Неньки, щелепотроща в барі, жахливе вбивство та інші, не менш кольорові новини. І це все супроводжувалось таємничим голосом Вікторії Сеник, котра була в коротких шкіряних споденках та озброєна бартков і ножем кукрі.

Пауза тривала якихось п'єть мінут, котрі для мене перетворились на тягучі дні, але ангел за моїми плечима не дрімав тої миті і негайно доповів про імовірну загибель Всесвіту головномандувачу Неба. Той мобілізував антикризисовий штаб і зненацка з крісла встав мій колєґа, видатний айтішник та добре відомий в певних колах хакєр:

- Як ті мій презент, Куба?,- заіржав Андрійко Пруф. Саме так він сі називав.

- Ти йолоп повний чи наполовину?,- радісно відповів я.

- Куба, братан, дай си спокій, то ж жарт, гг,- голосно сказав колєга і, обіймаючи, зашепотів у вухо,- ціхо будь, телепню, ніц я не робив, ти зи своїми мережевими фанками давно мусів'єс залатвити всі правила переписки. А теперка йобни ня, але не сильно. Роби, курва, шо кажу, бо Ядзє тя закатрупит.

Я зрозумів хід його думок і з великим задоволенням виконав прохання кумпля, лупанувши му кулаком по ребрах.

- Уракєн хізо-учі*, люде,- прокоментував інший мій колєґа, давній прихильник карате.

Пруф зигнувсі і присів. Прємим шпіцаком в його сраку я поставив крапку і гордо глянув на дружину. Міна на її обличчі не виказувала ніц доброго, але принаймні всесвітні катаклізми відтерміновувались на певний чєс. Шонайменше до ночи.

Забава сі продовжила. Над рано всі сі порозходили, а ми з Ядзьов пішли домів.

- І шо?,- спитала Ядзє тоном, котрий робив це питання риторичним.

- ???,- покліпав очима я.

- Я ті ніґди не вірила і не бду, але Андрієві ти мусиш поставити велику флєжку, бо ще троха пожиєш.

-!!!),- знову кліпнув я.

- Два дни спиш в калідорі на канапі, скурчибику!

Тої ночи ми сі снили купа напівголих кубіт з пружними дупцями і ладними цицулями, котрі кричали, жи вони з міжнародного комітету сприяння чеснотам та запобіганню розпусти. Всі вони були ріжних кшталтів, об'ємів та кольорів. Єдине, шо в них було спільне, то таке рідне обличчя моєї укоханої дружини.

*нєсподжянка - несподіванка (поль)
*фризура - зачіска
*уракєн хізо-учі - удар кулаком збоку по ребрам