Буцегарня

Братислав Либертус-Кармина
("Молитви. Ісусе, покажи, де спокій мій")

                Надії Савченко присвячується

"БУЦЕГАРНЯ"
(текст пісні)

1.
Почуваю себе самотньо,
Почуваю себе недбало.
Не щастило мені сьогодні,
Або може дивився мало,

Може, щастя було до краю,
Але я його не помітив,
Може, тільки мені здавалось,
Що сьогодні не пощастило...

2.
Завтра день не віщує зміни,
А хотілося би сюрпризу.
За вікном - місто України,
За вікном - України місто,

А хотілося би щось інше,
На землі край, або за краєм,
Почуваюсь немовби лишнім,
Хоч не так це, я точно знаю...

3.
Так охота якісь новини,
Нетерплячка бере за горло.
День подібний на кожну днину,
Але скільки уже так можна?

Скільки мушу іще чекати,
І безглуздо отак сидіти?
Я молюся до Бога-Тата,
Хай мені подарує квіти...

4.
Квіти щастя і щастя усміх:
Щоб не бачити буцегарні.
Щоби сонцем усіх присутніх
Освітило і стало гарно,

Щоби плакали всі від щастя,
Що нарешті і я щасливий,
І що мрія моя збулася,
А це значить, що все можливо...

5.
Про можливість та вірогідність
Поговорю з самим собою.
Де ніц мочі - там тільки віра,
Що молитва дістане Бога,

І що сльози проб'ють асфальти,
Що гірчиця зазеленіє,
А це значить, що чує Тато,
Що світанок уже жевріє...

6.
А це значить, що щастя близько,
Бо не може такого бути,
Щоб даремно звучала пісня,
Бо вона є молитва суттю,

А молитви усі вінчує
Досконалість бажань до втілень,
Бог усе безумовно чує,
Він все бачить, Він терпеливий...

7.
Я терплю, бо куди подітись,
Хоч хапа нетерплячка горло.
Пульсом стукає мій годинник,
Прислухаюсь до знаків долі,

Як до шерхоту лапок миші,
Що нечутно вночі крадеться,
І упевненість віри більша,
Що ось-ось доля усміхнеться...

22:33, 29.10.2018
Братіслав Лібертус-Карміна


© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2018
Свидетельство о публикации №218102901971