Найсолодша колискова

Братислав Либертус-Кармина
                Для Оннелі

НАЙСОЛОДША КОЛИСКОВА
(текст пісні)

1
Я солодких напишу для тебе пісень,
Найсолодша моя, найсолодша.
Щоби кожен солодким для тебе був день
Найсолодша моя, найсолодша.

2
Заспіваю тобі колисковий зефір,
Маршмеллоу моя, маршмеллоу.
Щоби ти куштувала мій кремовий твір,
Маршмеллоу моя, маршмеллоу.

3
Хай насниться тобі карамель на вустах,
Карамельна моя, карамельна.
Щоби у карамельних, як патока, снах,
Ти також там була карамельна.

4
Хай будинок із пряників тільки тебе
Там чекає на тебе, медова.
Щоби пряники з медом, та з пряником мед
Не зникали у тебе ніколи.

5
Крем-брюле на столі, та пухкі вергуни -
Все для тебе, моя марципанна.
І лукум, і халва, і молочний ірис -
Все для щастя твого, марципанна.

6
Засинай, і у роті собі уявляй
Праліне та цукерки з грильяжем.
Моцарткугель та трюфель, і ще шоколад,
Пахлаву та нугу з женуазем.

7
Хай насниться що доля суцільний бісквіт,
Щоби доля бісквітною стала.
Моє щастя солодке тихесенько спить:
Моя пісня її вколисала...

20:15,29.10.2018
Братіслав Лібертус-Карміна


© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2018
Свидетельство о публикации №218102901767