Вiдрядження

Братислав Либертус-Кармина
("За розкладом мені пора страждати")

                Для Оннелі

ВІДРЯДЖЕННЯ
(текст пісні)

1
Якщо на годиннику вісім -
Значить, пора вже спати.
Але я пишу зараз пісню,
Бо хочу тобі сказати:

Хочу! Швидше вже повертайся!
Бо знову не буду спати,
Всю ніч інтернет листати!
Але...

2
Мені тебе не вистачає,
Під ковдрою місце вільне.
А хочеш, я заспіваю
Про нас із тобою пісню.

То буде нам колискова,
То буде пароль черговий,
То буде секретом нашим,
Авжеж...

3
Не люблю, коли ти далеко,
Ненавиджу цих відряджень.
Тобі там щоденний клопіт,
На тебе мені чекати.

На двох би вечерю зараз,
Та в горло ніяк не лізе,
І випити забуваю
Води...

4
Я сохну отут без тебе,
І світ не такий яскравий.
Мабуть, кілограми скину,
І ти мене не впізнаєш.

А я жартувати буду
Про талію та фігуру:
Від радості, що знов бачу
Тебе...

5
Я мрію, живу майбутнім:
Малюю для нас будинок,
В якому усе в нас буде,
І навіть широке ліжко,

Щоб навіть діагонально,
І впоперек, як захочеш,
Покажу, як я кохаю
Тебе...

6
Я мрію, живу майбутнім,
Під ковдрою місце вільне.
Для тебе його я грію,
Бо вже на годиннику вісім.

Складаю для тебе пісню,
Що буде нам колискова,
Що буде новим паролем
Для нас...

17:49, 28.10.2018
Боатіслав Лібертус-Карміна


© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2018
Свидетельство о публикации №218102801509