Осiннiй четвер

Братислав Либертус-Кармина
("Паспорт тих, хто кличе - серце, що чекає")

                Для Оннелі

"ОСІННІЙ ЧЕТВЕР"

Я загадав, щоб ти прийшла в четвер осінній:
На три дев'ятки впали календарні числа.
І я побачив, що було благословіння:
Бо без п'яти на дев'ять ти мені відкрилась.

Я не забуду день, коли тебе побачив.
І як мене рюкзак твій виручив так вчасно.
Бо якби ти впіймала погляд на принади -
То від руки твоєї я б отримав ляпас.

Осінній четвер,
Три дев'ятки в календарі -
Назавжди тепер,
Бо символи ці згори.
Бо лиш у четвер,
І тільки лиш восени
Чекав я тебе -
Ось, переді мною ти.

Усе так склалося, як ніби випадково:
Мене манили очі чорні, тебе сірі.
Нас привітав Зелений Янгол мармуровий,
І повінчав, щоб разом ми були віднині.

Лише у четвер,
І тільки лиш восени
Чекав я тебе -
Ось, переді мною ти.
Осінній четвер,
Три дев'ятки в календарі -
Назавжди тепер,
Бо символи ці згори.

19:16, 23.10.2018
Братіслав Лібертус-Карміна


© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2018
Свидетельство о публикации №218102301473