Камаз, федьО i цицкi

Якив Кутовий
Камаз, ФедьО і цицкі
16+

Колєґа мій, Валєрик, на почєтку літа нараз кинув пити і курити. Недавно го стрічаю в компанії двох курвів, п'янім гуморі і з дзиґаром в писку:

- Шо сі стрєсло, друже? Не витримав'єс "лихої" долі?

- Та де, Куба! Як я сі лишів тих своїх приємних звичок, зачєли цуда сі робити. На спині ми крила повиростали, на голові - німп. Поки було тепло, то ніц ми не заважєло, а теперка - ані шєпку вдіти, ані светер! А докола осінь, зима на носі, курва! Пєрдолю я той зож, Куба!

Но то ми до бару - по піїсєть. А Валєрик, люде, знаменитий байкар. Єдно, жи сі матюкає фист, би'сте знали. То я вам переповім го бздуру мовою оригіналу, нє? Ніц вам не бде?

...Нам тодий зарплату по півроку не платили. Їду я на Одесу, дошки в шефа вкрав'єм та й ****ую. А перед Стрийом хлоп з камаза ня пинєє. Каже:

- Поможи ми, друже, не даю си ради, курва! Авто ми сі поломило. Диви, став'єм, набрав з тоїво кірниці води,- показує на занедбану хату,- долив в радіатор, а той татарин* сі не заводе.

То ми і то і тамто. І кривим стартєром і дьоргав я го. Аж кумулятор посадили. Ніц не виходе. Але то ж, курва, не якийсь там карбюратор, шо транзістор-хуїстор згорів? То, курва, дізєль, мусе сі завезти, нє? Ні***!

Каже він мені:

- Добре, дотєгни ня до міста, а я там когось видзвоню.

Доплентались ми, я погнав далі, а він сі лишив. Приїхав на місце, дошки продав, каси купа. Зразу колєґі звідкись сі взєли. Но то до ресторації і п'єм. Поварка там файна була. Цицкі, курва, дванайцітий розмір. Я ї, як нагнув, то вна ними підлогу повтирала. Фист файно сі грала.

- Ггггггг!!!

- Тохуйня. Слухай далі. За місіць їду знову з дошкАми і стрічаю того хлопа в Умані. Та й сі питаю:

- Як справи?

А він:

- Ти, курва, не повіриш!

Оказуєсі, жи го відбуксірували на базу. І шо вни з тим "чортом" тіко не робили! Мотор перебрали весь. Навит масло помінєли. Потім той викинули впізду і новий двигун поставили. Туда-сюда, ***блять! Вже і свяченов водов кропили. Незаводисі! Тодий снитсі му:

- Положи назад то, шо взєв.

То він си згадав, шо то відро з кірниці він на кузов закинув та й вно так до гаражу і приїхало. То камазіст зразу сі обудив, у власне авто сів, відро в баґажнік та й відвіз там, де взєв. Приїжжєє назад в гараж, в камаза залазе, тіко сі дотулив, бурк, курва, і той сі завів з півтика. А ти кажеш?

- Япппєрдолю!

- Але то тижхуйня! Я, Куба, аж теперка си згадав за ту хату. Мої баби сестра в тім селі перед Стрийом жила. І деколи ня там возили. О, і мені, як п'єть років було, то бабка мене на похорон єдної відьми взєла. Так про ню в селі казали. Вна акурат в тій хаті жила. То люде ї сі бояли навит після смерти. А ксьондз парастас в калідорі відправлєв, бо сі бояв в середину зайти. А я, хулі, малий, поміж ноги та й поповз сі дивити. Куууурва, уяви си - за вікном зима, завірюха, а відьма в труні лежит і по ній гадє лазит, жаби всякі і тритони. А на стриху шось сі товче, як стадо слонів, курва. Страх згадати, Куба, бігме. Но то священник службу відправив і ходу з хати, аж бігом, курва! Навит кадило забув. Ми ше, памітаю, наступного дня з пацанами по гриби пішли...

- Зимоооов????

- Ну а шо? Головне місця знати. Сніг порозкидав, кошик набрав і домів. О! То я тоді перший раз на свої вочи сліди сніжної людини увидів. Там його ФедьО називали. Єден слід десь з метр в довжину. І крок, курва, понад три метри дето. Йдем ми, я сі див'ю, сніг високо з дерев пострушуваний, а в далині, то цудо ****ує. Високий, курва, як двоповерхова хата десь. І рижий такий, аж пшеничнийблять.Тамка дотепер чудеса докола. Мало хто жиє, тіко пару старих бабів.

- Ну, добре, Валєрик, а шо з тов поварков?

- З яков? Ааааааааааааа, та я третю ходку з дошками, як робив, то колєґу зи собов взєв.

- І шо?

- То він з нев сі одружив потім! Я легкий на то діло. Купу кумплів так переженив.

*татарин - тут камаз, бо виготовляють їх в Набєрєжних Чєлнах, Татарстан.