Мультиварка

Братислав Либертус Свидетель
А у мене новина: моя мультиварка їбанулася...

Прийшов Ельзамін, приніс картоплі трохи, я її почистив, став варити, а вона зварилася лише наполовину, і далі перестала гріти. Опція блендера працює, але це втішає мало. Бо з цього пюре тепер хіба що деруни смажити.

Гарантійний строк ще не вийшов, отож, можу здати у ремонт. Але... На виклик кур'єра треба гроші. Це по-перше.По-друге - мені тепер не буде на чому варити - як мінімум деякий час. І ще: тепер я розумію, що цю мультиварку я наступного разу купувати не буду. Прослужить скільки прослужить... І вдруге її не куплю.

Хоча саме поєднання оригінальне: мультиварка і блендер - два в одному... Для однієї-двох осіб поїсти - якраз.

Але  треба було мені тоді все-таки купувати ту мультикухню від Редмонд. Вона мені страшенно сподобалася. І грошей якраз вистачало, бо отримав пенсію за цілихпівроку одразу. Була можливість. Але курва Аллочка мені заборонила. Довелося піти на компроміс, і купити цю маленьку ***ню. Хоча і цю хуйнювона теж веліла забрати у мене. Потім через півроку лише отримав її на руки... Тобто, у серпні. Тобто, вона мені прослужила усього лише сраних три місяці. І то не кожен день, а максимум раз на тиждень нею користувався. Тобто, лічені рази. Вона звісно маленька і зручненька... Але хуйня.

Краще би я тоді насрав на заборону Аллочки, і купив ту мультикухню. Модель СкайКітчен. Вона би мені точно прослужила багато років, бо у Редмонд найкращі мультиварки, серед виробників мультиварок Редмонд беззаперечний лідер.

Осьо вона:
Блін, так жалкую, що не купив її тоді. Тепер ця ***ня накрилася, і що мені з нею робити? Я нею лише кілька разів скористався, і вона ****ь накрилася. Нахуй її взагалі ремонтувати? Якщо вона так працює, то їй ніякий ремонт не допоможе. Можна одразу викинути і не мучитися з цими ремонтами.

Але і СкайКітчен я не скоро куплю. Щоби її купити, треба півроку на неї копичити гроші.

Як вихід зі становища, можна купити срану електроплиту за 300 грн, і до неї каструлю. Але ненавиджу електроплити. Я хочу мультиварку СкайКітчен.

Коротше, картопля зіпсована, настрій теж, і ми з Ельзаміном обидва голодні.

Курва Аллочка. Перебила мені тоді, не дала мені купити Скайкітчен тоді, коли була можливість. Я тепер подумки матюкаю її. Тварюка. Їй добре, вона собі готує на чому хоче. І їй начхати, чи я їм щось узагалі, чи зовсім голодний. Тварюка. Хай ****ь її квартира згорить за те, що вона мені тоді перебила і не дала купити ту мультиварку. *****, хіба було тяжко бути просто людиною? Бажаю їй, щоби її квартира згоріла. Щоби ***** замкнуло проводку, і згоріла уся техніка, а з нею і штори і всі меблі. Тварюка.

16:22.03.11.2018
Кар'ялонні


П.С.:
Я не хочу купувати електроплитку, бо у мене з нею асоціації нужденного дитинства. І каструлі теж ненавиджу. І буржуйки ****ь у дерев'яних вагончиках одразу у голові. Свинарня. Лютий мороз. Корита для свиней, з гарячою перловою кашею. І ми ту кашу їли, щоби не вмерти з голоду.

Тому краще буду голодним, але до електроплитки нізащо не опущуся. Я буду копичити на СкайКітчен. За 4 місяці якраз накопичу достатню суму. До літа якраз куплю.

17:45