Розмова з Волковим. Питаю батькiвську пораду

Братислав Либертус Свидетель
   Захотілося мені поговорити з Волковим, спитати у нього батьківської поради. Адже він давно одружений, і знає, що у таких випадках робити.

* * *

Кар'ялонні:
- Які новини є з Києва? Майдан готується чи ні?

Wolodymyr Wolkow:
- Який майдан? Я не в курсі. Якщо ви маєте на увазі якусь чергову революцію, то вони вибухають стихійно і непередбачувано.

Кар'ялонні:
- Ясно. Усе як раніше.
А можна з Вами порадитися як з батьком?

Wolodymyr Wolkow:
- Я збентежений вашими словами. Хіба не пастор має бути мені батьком? Порадьтеся як з другом. Намагатимуся дати щиру відповідь

Кар'ялонні:
- Якщо дружина об'явила бойкот, що робити?

Wolodymyr Wolkow:
- Нічого не робіть. Не підставляйте дружину публічно. Бо не будете мати смачного борщу.

Кар'ялонні:
- Я не розумію, що значить "не підставляйте дружину публічно". Це що значить?

Wolodymyr Wolkow:
- Я прочитав деякі ваші коментарі про прихильників Надії. У Інни через них можуть бути зіпсовані стосунки з ними. Навіщо псувати людині життя?
Інна хороша дівчина, щира і добра, як мені здається.

Кар'ялонні:
- Ну от, вона вважає, що я її там підставив, бо узагалі посмів згадати її ім'я. І тому об'явила бойкот. А я вважаю, що відстоюю правду. Тому неправим себе не вважаю.
У неї можуть бути зіпсовані стосунки з ким? З тими, кого я не вважаю чесними людьми? Всралися мені з ними стосунки, я з такими людьми навіть на одному полі срати не сяду. А вона з ними стосунки будує. І дорожить ними більше, аніж мною.

Wolodymyr Wolkow:
- Я не смію робити вам якісь зауваження. Вибачте. Я прожив з дружиною вже 41 рік. Всяко бувало: і кохання і сварки, але ми публічно ніколи не робили одне одному зауважень

Кар'ялонні:
- Я з нею так само публічно не сварився. Лише згадав десь там її ім'я.

Wolodymyr Wolkow:
- Ви маєте право вважати що вам завгодно з тієї інформації що маєте, я маю іншу інформацію і бачу речі під іншим кутом зору. Ви,мабуть, знаєте притчу про слона і п'ятьох сліпих, що тримали того слона на різні частини тіла і мали його описати. Так само і ми з вами. Я особисто знайомий з помічниками Надії, тому можу судити по них не по словам, а по невловимим малопомітним якихось деталях. Тому мені було непри

Кар'ялонні:
- Я відстоював правду. І був упевнений, що ми з нею на одному боці. А виявилося, що ні. Притчу про слона знаю.

Wolodymyr Wolkow:
- ємно читати, коли ви на один щабель поставили земельного магната Чумака і Таню Проторченко, яка не може часом знайти грошей заправити свою стареньку машину.
Приємно мати справу з людиною, яка багато знає.
Маю на увазі слона ;

Кар'ялонні:
- Якби Таня була справедлива до прохачів, а не проганяла їх, і не виставляла цензуру на сторінках, банячи узагалі незрозуміло за що - то і я би до неї інакше ставився.
Коли хтось комусь затикає рота баном - то це явно не найкращий спосіб довести свою правоту.

Wolodymyr Wolkow:
- Я не хочу втручатися у ваші відносини будь з ким. Я взагалі або не втручаюся або намагаюся примирити. За що мені достається часом боляче з протилежних боків.
Вибачте, мені вже час іти по справах.

Кар'ялонні:
- Я знаю, що Ви притримуєтеся мирного нейтралітету. Мені ще вчитися цьому у Вас. А може й ні. Але за цю рису я Вас і поважаю.
Бувайте, щасти Вам у Ваших справах. Янгола-охоронця.

Кар'ялонні:
- Так, звісно, що я бачу слона з того боку, якого бачу. І так само намагаюся охопити його цілком, який він є, бо мене цікавить правда. Але коли від мене навмисне ховають його другий бік - то природньо, що це у мене викликає підозри певного спектру. І коли я висловлюю їх уголос, щоби отримати відповідь - то замість відповіді отримую баном по голові і бойкот. І це теж не кращий спосіб зі мною домовитися. Бо миритися я не збираюся. Якщо увесь світ намірений об'явити мені бойкот за те, що я хочу бачити слона цілком - то я об'явлю йому зустрічний бойкот. І буду штуркати цього слона палицями та колючками, щоби примусити його до мене повернутися іншим боком.
І якщо мені власна дружина об'являє за це бойкот - то тоді я не знаю, де шукати правду.
А що, невже би моїй дружині я був  любішим, якби був лицемірнішим? Хіба за це вона мене полюбила? Ні. Вона знала від самого початку, що мене цікавить правда. Але виявилося тепер, що її саму правда не дуже цікавить. Бо їй дорого те, що через мене можуть зіпсуватися її стосунки з помічницями Надії. А що зі мною можуть зіпсуватися стосунки - то для неї виходить другорядне...
Я не знаю, що мені робити. Але наразі не маю бажання із нею спілкуватися. І об'явив їй зустрічний бойкот.
Може це й дурість, але заради стосунків ламати самого себе і перетворюватися на лицеміра - ні... Я думаю, що такі стосунки не варті того, щоби за них триматися, якщо я мушу зрадити самого себе.
Звісно, що мені погано і боляче.
Але я не знаю, що мені лишається. Тільки це. Вона цього добивалася - хай отримує.
Моя совість чиста. Я робив те, що вважав правильним. І затуляти мені рота нікому не дозволю. Бо якщо комусь дозволю мене розтоптати - то на все життя залишуся розтоптаним.
Згадалася зараз одна історія, як одна дівчина закохалася у брутального байкера. Вийшла за нього заміж. Потім почала його потроху переробляти на свій смак: спершу примусила підстригтися-побритися, потім переодягнутися у костюм, і так далі... Примусила покинути байк. І врешті-решт сказала йому з розчаруванням: "Ти тепер не той, яким я тебе покохала".
Такий же сценарій я спостерігаю і зараз: Інна намагається мене переробити на свій смак...
Тому цитькає і об'являє бойкоти.
Я не буду нічого робити. Ви праві. Захотіла віддалитися - хай чеше.
Дякую Вам, що вислухали, Володимире. І за слушну пораду теж.

* * *

   Володимир мовчки прочитав і нічого не відповів. Він по-єврейськи мудрий: намагається з усіма бути у мирі. Бо для нього мирні стосунки з усіма - найдорожче у світі... А для мене найдорожче у світі - правда.

   По деякому часі Володимир додав:

* * *

Wolodymyr Wolkow:
- Ви дуже гарно викладає думки, ви мабуть письменник?

Кар'ялонні:
- Так.

Wolodymyr Wolkow:
- Бажаю вам творчих успіхів. До побачення.

* * *

16:38, 02.11.2018
Кар'ялонні