Наталiя Бiляк. НадiяЕ

Братислав Либертус Свидетель
Відправив лист Інночці:

* * *

"Мені на днях написала Наталія Біляк, запропонувала допомогу, спитала про мої потреби. У суботу ми мало говорили, а учора ми з нею трошки спілкувалися у личці. Хочу докласти сюди деякі фрагменти з нашого спілкування у личці учора та у суботу.

Скриншот №4 - це фрагмент, де вона уперше запропонувала допомогу: це було 24-го числа, під постом у А.Калько.
Скриншоти від №5 до №10 - це під постом у мене, 27-го числа. Після цього ми перейшли у личку.

Учора вона спитала, чи це я часом не той самий наречений, з ким нещодавно одружилася Інна Званцева. Бо якщо це так, то їй вдесятеро приємніше буде мені допомогти. Я відповів, що так, це я і є. І коротко розказав історію нашого з Вами знайомства.

З'явилася надія... #НадіяЄ.

07:43, 29.10.2018"
Кар'ялонні