Сон про виноград

Братислав Либертус Свидетель
Вранці 21-го числа явідправив Оннелі листа:

* * *

"Сьогодні мені наснився сон. Ніби я гуляв з кимось містом (здається, з Вами), було сонячно, тепло, і усюди мене пригощали виноградом: білим та чорним. А було навіть таке гроно, де чорні та білі ягоди були уперемішку. Я їв ці ягоди, вони були мені такі солодкі, і я думав: "Білий та чорний виноград! Якраз як я люблю". Я йшов отак містом, і усюди був цей виноград: багато винограду: то стоїть лоток з виноградом, і там мене ним пригощають; то їде повз мене якийсь возик, нагружений виноградом, і спиняється поруч зі мною: мовляв, пригощайся! Багато винограду, усюди. І я дивуюся, і радію, і мені навіть трохи жалко, що я стільки винограду з'їсти не можу... Але тішуся, що його так багато. І на цьому прокидаюся.

Питаю у Тата: що це означає? А Він мені відповідає: "Хіба не знаєш, що означає виноград?" - "Знаю. Виноград - це символ достатку та Божого благословіння, символ обетованної землі. Найкращий з усіх символів, які тільки є у Біблії". Тато усміхається у відповідь...

Він мені багато разів уже присилав сни з подібним значенням. Тільки там були інші символи: пурпурні тюльпани, ноутбук... Що ще. Отак одразу не можу згадати, треба листати щоденники. Але виноград не снився ще жодного разу. І виноград означає не просто достаток, а виноград означає багатство, - настільки велике, що можна буде продавати залишки: тобто, робити бізнес... І виноград означає, що ми самі вирощуватимем те, що продаватимем... По суті, це жирний натяк на те, що будинок моєї мрії побудованим буде. І дуже скоро. У 2019-му році почнеться будівництво: якраз коли буде тепло і сяятиме сонце. Тобто... приблизно травень... або той місяць, коли зріє виноград. В якому місяці зріє виноград?

До речі: обов'язково насадимо виноградник. Білі та чорні сорти. От якраз увесь вегетарій і засадимо ним. Бо виноград - це сила. Він збагачує кров, підіймає тиск, зміцнює серце, підіймає рівень гемоглобіну. Виноград - це сила, це кров. Недарма ж грузини так довго живуть: бо вони круглий рік споживають виноград і п'ють виноградний сік.

Дякую, Тату, за підказку! А то я все думав: що ж ми посадимо у вегетарії? Тепер знаю: виноград. І у підвалі другий цех - буде якраз для переробки винограду. Тобто, міні-завод: консервація, сік, сушка... Коли у домі є виноград, то голод не страшний. А отже, нам буде, для чого заповнювати підвали.

21.10.2018, 09:02
Кар'ялонні"

* * *

О 21:19 від Оннелі прийшов лист, в кінці приписка:

"Сон про виноград віщий. Боже благословіння є. Сьогодні ми з Женею визначили точну дату і ім'я [далі цензура автора цієї публікації]. Сам Бог дав знак. Розкажу подробиці пізніше."

* * *

23.10.2018, 07:27
Кар'ялонні