Дзвiнок газ

Якив Кутовий
Дзвінок.

Яків Кутовий:

- Гальо!!!

- Здраствуйтє. Вас біспакоїт служба бізапаснасті райфайзенбанкаваль... Дєсять мінут назад ви савєршалі ... Дир-дир-дир... У вас заблакіравана...Тра-та-та..

А я, люде, вже півдня в лісі, на грибах, курва:

- Прошпані, я нич не розумію, шо ви ми ту ліпачите!

- Ізвінітє, што?

- Я, прошпані, ай донд андестент!

- Ви хатітє паанґлійскі ґаваріть?,- і зачинає чесати далі про заблоковану картку.

- Ніхферштейн!

- Как такоє может бить, што ви нє панімаєтє парузкі?

- Йой, прошпані, та припиніть вже рохкати! Мені вже вухо ріже!

- Што?

- Коли сі зачєла друга світова війна?

- пі-пі-пі...

***************************

Ґаз

- Туктуктук!

- Хто там?

- Добридень, мені тре ваш газовий лічильник?,- відповідає приємний жіночий голос.

- Як то? Але ж то мій лічильник?

- То ви не поняли. Відкрийте, я тіко на него сі подив'ю.

- Не можу?

- А чьо?

- Бо я голий!

- Ааааа, тодий не тре! А коли мож прийти, би сі подивити на показник?

- Незнаю! Я завше по хаті голий ходжу!