В чому Сiль

Шеврон
#В_ЧОМУ_СІЛЬ
(фантастика)

"Іду по тротуару. Дивлюся під ноги. Асфальт. Іду.
Ніхто не чіпляється, не переходить дорогу, не сигналить в спину. Це - добре.
Може статися що я дійду до хати без ексцесів.

...що це? що за дивні відчуття магнетизму в крові?..
ноги підкошуються, я ледве тримаюся щоби не зірватис і бігти, очі безбожно перестали шукати жіночі декольте і загубленіі речі.
Вони помітили наче непримітну всім жінку...

Тепер мені відоме джерело раптового спалаху своїх чуттів.
Адже ця сама, нічим непримітна літня жінка в своїй іще сильній руці несла червоний целофановий кульок повний ОСЕЛЕДЦЮ!
Мої інстинкти не витримали і пробудилися, ще б пак - ця жінка так "вимахувала" цим пакетом з соковитим, мореним в маринаді і солінні ОСЕЛЕДЦЕМ (а всередині, такий неймовірий і бажаний делікатес в виді молочка чи ікри!) - що аж дивно, як це за нею не ув'язався іще хто, чи щось...

Жінка... Плічко з кульком...Оселедець. Що обрати?...
Збите часте дихання, ноги самі спрямовують мене, я не всилах керувати своїм тілом...

Проходжу мимо.