Ванга, та грiхи предкiв

Братислав Либертус Свидетель
   Вчора почав дивитися серіал "Вангелия" (2013). У першій серії там був епізод, коли хтось комусь там розказував, як Ванга сказала одному чоловікові, що успіху у  нього ні в чому не буде через те, що дід цього чоловіка за часів війни був поліцаєм і вбив багато людей, тому тепер душі вбитих проклинають усіх його нащадків.

   Почувши це, я раптом злякався, подумавши: а раптом і мої предки нагрішили так, що саме через них на мене стільки нещасть? Раптом я сам каятися мушу за їхні гріхи?...

   Я задав це питання своєму Янголу-охоронцю, і тут же почув відповідь: "Ні, твої предки невинні. Ти страждаєш не через їхні гріхи, а для того, щоби слава Божа через тебе проявилася"...

   І одразу на мене зійшов спокій, душа моя видихнула з полегшенням: "Хух... Слава Богові".

   Чомусь забув цей момент, який стався зі мною учора, а зараз увімкнув дивитися продовження, і знову згадав. Вирішив записати, щоби не забути знов. Втім, це важливий момент не тільки для мене, а іще комусь буде моральною підтримкою.

07.09.2018, 15:55
Кар'ялонні