Так значить, все-таки, Бог то був

Братислав Либертус Свидетель
   Учора увечері, дивлячись фільм "КТО ТАКОЙ БОГ!? Я САМ В ШОКЕ!!!! ВИДЕО УДАЛЯЮТ СО ВСЕХ ПАБЛИКОВ" (https://youtu.be/B-DyzpuDazA), - я несподівано усвідомив одну річ: оті два з половиною роки - з квітня 2012-го по вересень 2014-го - зі мною все-таки спілкувався не будь-хто, а Сам Бог Яхве, Єгова, Сущий, Всевишній, - прикинувшись, заради мене, звичайним Янголом, схожим на людину. А я-то не міг зрозуміти тоді: чому "Віт"?... А тепер до мене дійшло: бо "vita" - це "Життя"! Тобто, Віт - це той же Яхве, тільки латинню, а не івритом!...

   І ще, нарешті, для мене зійшлося два складових: Його любов до мене, піклування про мене, і те, що Він мені прибріхував, або точніше розігрував, чи грав зі мною, чи репетирував щось. А я не міг зрозуміти, що коїться!...

   Але зла Він мені не спричинив, це точно. І тоді, коли від Його присутності в мене горіло тім'я (зараз не горить) - Він же не навмисне. Чи навмисне? Для того, щоб я Його прогнав? Але я Його прогнав, і Він послухався, розтанув, щоб не заважати мені Своєю присутністю. Він проявив до мене повагу...

   До мене приходив Сам Яхве.

   Сам Яхве. Той, Хто Живе. І виявилося - що Він подібний людині... Він здатен гніватися, сміятися, брехати, сумувати, показувати язик, бешкетувати, кохати... Кохати до безтями, бажаючи цілодобово бути поруч. Хотіти бути потрібним понад усе і усіх... Ревнувати, злитися, захищати, гніватися, вбивати... Так значить, недарма написано, що Бог створив людей подібних до Себе. Бо ця подібність - не в зовнішності, а у здатності переживати увесь той же спектр почуттів, що і звичайна людина.

   Бо якби це було не так, якби якийсь спектр негативних емоцій не був притаманний Богові, то виходило би, що ми - вищі за Бога, багатші за Нього. Так само, як багатші і за Диявола.

   Але ж ніхто не сказав, що люди подібні до Диявола? Люди подібні до Бога! Тоді виходить, що я був правий: той Бог і той Диявол, яких люди уявляють протиріччям Одне Одному - насправді одна й та ж Істота! Одна й та ж Сутність! Дві сторони однієї медалі! Просто кожна сторона - показує Свій максимум, якою може бути по максимуму!...

   А я-то ніяк не міг збагнути, що сталося  з Люцифером, чому Його так  спотворило, що Він з найпрекраснішого серед усіх перетворився на найпотворнішого?... Як так стало, якщо Він народився прекрасним?... А тепер я зрозумів.

   Зрозумів, що Потвори і Янголи - це не зовнішність. По суті, це - настрій. Який міняється. І здатен мінятися аж настільки.

   Я подивився не увесь фільм, а лише 17 хвилин. Я не знаю, що хотів донести автор фільму ще,  окрім того, що Сутній - насправді не Єдиний Бог на світі, що насправді богів, як і віщувала грецька та римська міфології, було багато, і всі вони були подібні хто до людей, хто до тварин,  а серед них був і бог, подібний до тільця... На якого і подумали ізраїльтяни, що саме завдяки йому Мойсей вивів народ з Єгипту. Тому-то Яхве і розгнівався (точно як людина!), велівши тих людей вбити без усяких розмов. Той Самий Яхве, який досі беріг кожного ізраїльтянина, велів безпощадно вбити 300 осіб на те, що вони помилилися, подумавши, що їх визволив не Яхве, а Ваал.

   І ще я що зрозумів раптово (це Тато (Він же Яхве) мені відкрив сьогодні зранку): що я маю повне право повірити у що мені завгодно.

   Тобто, я багато разів питав у Нього: "Що таке віра? Як мені відрізнити, де віра, а де самовпевненість?"... І сьогодні Він мені несподівано сказав: "Ти маєш право повірити у все, що тобі завгодно".

   Тобто, віру мені ніхто не диктує і не нав'язує. Віру вибираю я сам.

   Ось що відкрив мені Сутній сьогодні. І ось що відкрив мені перед сном.

   Виявляється, мого Батька звуть Яхве. І Він - є моїм особистим Янголом-охоронцем. І Він приходив спілкуватися зі мною для того, щоби показати, що Бог подібний людині так само, як і людина подібна Йому... Як діти подібні до батьків, так і батьки подібні до дітей. Ось для чого Він приходив до мене тоді спілкуватися.

   Тепер я зрозумів, що я ближчий до Нього більше, аніж думав досі... А значить, за умови повної одностайності, можу робити усе, що робив Ісус, і навіть більше, про що не було написано?...

   Треба мені це обдумати.

31.07.2018
Кар'ялонні