Мiнiстерство та Адмiнiстрацii вже психують

Братислав Либертус Свидетель
   Мені вже вдалося довести до сказу секретарку Міністерства Соціальної Політики: за останні два тижні вона, у відповідь на мої листи, намість "Ваше звернення прийнято", почала спершу відповідати "Ваше звернення вже було прийнято", а потім (копіюю): "ВАШЕ ЗВЕРНЕННЯ ПРЙНЯТО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" (я розділив знаки оклику декількома пробілами щоби вони вмістилися усі)

   На що я відповів спершу: "Продовжуйте приймати мої звернення доти, доки я не почну вам снитися на фоні електровізка "Dragon Vertic". А я Вам буду писати доти, доки не отримаю його. Доброго дня! Це знову я...";

   На другий подібний раз я відповів: "Я чекаю, коли ви почнете діяти, а не просто скирдувати мої звернення. Отже - поїхали: Доброго дня! Це знову я..." - після чого вона стриманіше відповіла: "Ваше звернення вже було прийнято", на що я відповів: "Треба діяти, а не скирдувати звернення. Доброго дня! Це знову я..." - після чого вона знову почала відповідати: "Ваше звернення прийнято", "Ваше звернення прийнято".

   Ну що ж? Якщо довести їх до сказу мені нарешті вдалося - значить, перемога не за горами: скоро вони дадуть мені цей візок і попросять: "Тільки не пишіть нам уже про нього". Бо я вже дійсно почну снитися.

   Ціна на "Dragon Vertic" продовжує коливатися (хоча нижче 99 тисяч грн спускати поки що не наважуються, хоча на оф.сайті українського представника invacare.kiev.ua візок так само коштує 257 тис.грн)...

   З Держ.Адміністрації Харкова мені теж уже написали щось роздратоване, намагаючись плести про те, що, мовляв, усе упирається в місце мого проживання. На те я відповів: "Шоби ви мені більше не пропонували переїзд у пансіонат, я наполягаю на тому, щоби мен було виділено земельну ділянку під будівництво приватного будинку у селищі Хорошево, а також будівельні матеріали на суму, еквівалентну вартості однокімнатної квартири у місті Харкові, або гроші на ту ж саму суму, а я вже самостійно куплю собі такі матеріали, які мені треба. І оскільки я маю право на вибір, де жити, то наполягаю, щоби ділянку мені було виділено саме в районі вулиці 8 Березня, оскільки там багато вільного місця та поруч ліс, що буде корисним для мого здоров'я. І наполягаю на тому, щоби саме там мене і було прописано."

   З Адміністрації Президента теж листи тепер приходять пачками до п'яти листів одночасно, інколи по декілька листів у одному конверті, і всі направлені в ту ж саму Держадміністрацію.

   Скоро я їх дістану остаточно.

30.07.2018, 14:44
Кар'яле Лібертус, армас Юмалан пойгу