Коли розум розумie, але серце мовчить

Братислав Либертус Свидетель
   Щойно побував на сайті pronebo.info, знайшов там відео під назвою "Она воскресла из мертвых, была в раю!"(https://youtu.be/3PJYdpONUws). Бо про Пекло я багато чув розповідей, а от про Рай якось мало.

   Але, дивлячись це відео, я зрозумів, чому, створивши Церкву, не можу проповідувати про Христа. Так, я говорю з людьми про те, що нас оточує, говорю свою думку, як я розумію Бога. Але проповідувати про Христа не можу. Розум розуміє, а серце мовчить.

   І я зрозумів, чому моє серце мовчить: бо Він не виконав Свою обіцянку. Він обіцяв мені усе подарувати, не вимагаючи від мене служіння Богові. Подарувати подарунки, поза Церквою. Щоби не вийшло, що я маю їх у Нього купувати шляхом служіння Йому. Бо Договір був саме про Його подарунки, без усяких умов.

   Ось тому моє серце мовчить. Бо я все ще досі чекаю на обіцяні подарунки. Я хочу подарунків. І тому моє серце мовчатиме, поки не отримаю обіцяного.

   У мене зараз течуть з очей сльози. Ні, це не не сльози течуть. Це молитва моя тече. Це моя Душа плаче. Бо Тато обіцяв подарунків і досі не дав.

   Я не хочу отримувати їх через Церкву. Я хочу отримати від Бога. Поза Церквою. Я хочу, щоби у мене був привід дякувати Його, а не вічно очікувати, сподіватися, запевняти людей, що ось-ось... Я не хочу брехати нікому.

   Ось тому мій розум усе розуміє, а серце мовчить. Бо воно зайняте сльозами образи, а не сльозами радості і подяки...

   Можливо, треба дякувати вже зараз, говорячи, що я дякую за те, що Ти даси. Але мені трошки не вистачає віри. Допоможи вірити і дякувати, щоби отримати обіцяне Тобою.

   Я не знаю, як у світі корумпованих чиновників можна щось отримати. Хоча би законне. А що вже говорити про сверх... Ось, Кернес помирає. Можливо, він не вернеться з Ізраїлю. Полетів відкачувати воду з організму. В нього легені повні води, йому тяжко дихати, його серце не витримує тиску води... Але я не хочу про Кернеса. Хай він здохне. Чим скорше помре, тим скоріше у бюджет міста повернеться награбоване ним. Однієї лиш готівки, по слухам, у нього було зареєстровано 93 мільярди... Я порахував, скільки це буде в моїх пенсіях - виявилося, що на ці гроші я можу жити приблизно 2450 років... Що, Кернес зібрався жити дві з половиною тисяч років, що він стільки награбував собі під сраку?... Хоча 44 євро - це принизлива пенсія, в Білорусі отримують в 4 рази більше: 168 євро; в РФ так само приблизно.

   Усюди голод в країні і розруха. А я мрію отримати подарунок від Бога... Подарунок, який коштує грошей.

   Я не знаю, що казати. Я просто продовжую чекати. А без цього моє серце не співатиме Аллілуйю Богові, і не проповідуватиме вірити в Ісуса, і вірити Богові. Я потребую доказів, а не сліпої голодної віри. Я хочу проповідувати докази, а не сліпу голодну віру. Хочу, щоби моє серце співало...


27.07.2018
Кар'ялонні