Оля приiхала, але не зайшла

Братислав Либертус Свидетель
   Годину тому в двері раптово зайшов Ельзамін. За звичкою привітався, обнялися по-братерськи, але цього разу Ельзамін був якийсь не такий: стриманий, навіть скутий, знічений, і ховав від мене свої очі. Напівголоса тихо сказав мені, що пізніше зайде до мене, а зараз просто заїхав забрати речі.

   Я обернувся на двері - там в дверях стояла Оля, в своїх темних окулярах на пів-лиця. Я, як зазвичай, всміхнувся їй і помахав рукою. Вона у відповідь кивнула мені у знак привітання.

   Ельзамін витягнув з-під ліжка свою сумку, і вийшов, під пильним наглядом Ольги. Двері зачинилися. Я чекав, що Ольга зайде, але вже минула година. Значить, навіть не зайде поговорити по-людськи і по-дорослому. Дивна поведінка для людини, чия совість чиста...

21.07.2018, 12:02
Кар'ялонні


П.С.: 12:17. До речі, лише коли вони пішли, я звернув увагу, що в мене залишилася Біблія Ельзаміна... Вона мені слугує підставкою під мишку, - майже з того дня, як мені 12-го числа з "Розетки" привезли моє замовлення. Виходить, він вже щонайменше тиждень прекрасно без неї живе... А я стільки ж часу не звертаю увагу на те, що під мишкою - Біблія.