Тебе я кохаю

Михаил Онищенко 2
               Тебе  я  кохаю.


Тебе  я  кохаю,  просто  повір,
Кохаю  я  палко,  кохаю.
Як  літа  зимою,  сонця  з – за  гір,
Я  завжди,  тебе  лиш,  чекаю.


                Приспів:

Кохана  моя – ти  моя  доля,
Серця  мій  спів,  як  у  солов’я.
І  до  душі,  солодка  неволя,
Так  я  люблю,  люблю  тебе  я.


Ти  моє  щастя  і  світло  свічі,
Давно  все  то,  я  уже  знаю.
Бути  з  тобою  і  вдень,  і  вночі,
Я  тільки,  лиш  тільки,  бажаю.


                Приспів:

Кохана  моя – ти  моя  доля,
Серця  мій  спів,  як  у  солов’я.
І  до  душі,  солодка  неволя,
Тебе  так  люблю,  люблю  тебе  я.


Твій  погляд  кохана,  завжди    ловлю,
У  серці  його  зберігаю.
Ніжно,  душевно,  тебе  лиш  люблю,
І  любов,  надіюсь,  пізнаю.


                Приспів:

Кохана  моя – ти  моя  доля,
Серця  мій  спів,  як  у  солов’я.
І  до  душі,  солодка  неволя,
Тебе  так  люблю,  люблю  тебе  я.


Кохана,  тобі  пісню  співаю,
А  сумно,  тебе  виглядаю.
Встріну,  завжди  тоді  оживаю,
І  радісно,  тепло,  вітаю.


                Приспів:

Кохана  моя – ти  моя  доля,
Серця  мій  спів,  як  у  солов’я.
І  до  душі,  солодка  неволя,
Тебе  так  люблю,  люблю  тебе  я.


             06:20.23.06.2018.