Цьом, цьом. В личцi з Тролем

Братислав Либертус Свидетель
   Ще одна доба спілкування з ним - і стосунки набрали нового оберту.

   По-перше, вчора я запропонував йому "зареєструвати" з ним наші стосунки, і запропонував йому "дружбу". Він прийняв її, і через годинку сам запропонував перенести наше спілкування у личку.

   Тут я, нарешті, почав задавати йому особисті питання. І схоже, він був радий цьому.

   А врінці дійшло до того, що він розповів про справжню причину свого розлучення з колишньою дружиною: бо одного разу вона застала його з тестем, який пригощав його морозивом. Їй це не сподобалося, і вона подала на розлучення. Але написав мені, що тесть - хороша людина.

   Я у свою чергу, розповів, що перший раз мене морозивом пригостив мій вітчим, коли мені було 13 років. І він же подарував мені першу радість анального оргазму, за що я йому безкінечно вдячний, бо він залишив мені залежність.

   - Він теж був хорошою людиною? - спитав мене Троль.

   - Так. Щоправда, він давно здох як собака, але суті це не міняє.

   На цьому ми розмову акцентів на цю тему завершили, і перевели розмову на інше. Але, принаймні, тепер мені стало зрозумілою причина делікатності Троля по відношенню до мене. Так само як і його до мене інтерес.

   Перевівши тему, наприкінець ми з ним навіть трошки посварилися. Точніше, громи почав метати я, обзиваючи його біо-сміттям, яке не вірить у кохання, а тільки трахатися вміє. Напрочуд, він вислуховував мене терпляче, кивав, погоджувався, а коли я виригався і закінчив, то він всміхнувся, щось відповів коротке, і додав: "Цьом, цьом". Схоже, що йому сподобалася моя гнівна тирада. На цьому він залишив мене наодинці. А я - заспокоївся... Його "Цьом, цьом" - мені сподобалося.

   Таким чином, проговоривши два дні підряд, і увесь ранок, ми зблизилися ще більше. Хоча в якийсь момент мені здалося, що ми припинимо спілкування. Бо я дав йому їжу для сумнівів в тому, що він чинить правильно, витрачаючи свій час на мене. Він погодився зі мною, що можливо, я дійсно правий, - оскільки він відповідає мені рефлексійно. на автоматі. І мене це чомусь злякало. Я написав:

   - Ти продовжуєш зі мною спілкуватися, бо тобі немає за що ображатися на мене.

   Він погодився, ми почали нести якусь смішну маячню, пафосно імітуючи прощання. Він:

   - Щасти тобі! Нашаманиш собі когось.

   Я:

   - Щасти і тобі! Батьківщина тебе не забуде.

   Він:

   - Ти мене розкусив.

   Я:

   - Так це Ви, Юліє володимирівно? Боже, яка зустріч! А я Вам там листи пишу на електронну скриньку. Ви мабуть читали?

   - Ну, якщо на сраці є очі, то читала, - відповів він.

   - У Вас унікальна срака: у Вас очі усюди.

   Стало ясно, що посваритися у нас не вийде. Я написав:

   - Не виходить у нас із тобою посваритися, Троль.

   - А ти хочеш? - спитав мене він.

   - Ні, - чесно відповів я, і ми продовжили спілкування і наше знайомство. Ну, а потім в кінці я дійсно зробив спробу посваритися з ним, висловив йому своє гнівне пхе з приводу його невір'я у кохання. Обзивав його біо-сміттям. І йому це сподобалося. Тобто, навіть мої громи нас зблизили ще більше. Бо я був сто відсотків правий. І ми це обидва розуміли.

   А головне - я не намагаюся йому сподобатися. Я тримаюся з ним природньо, і говорю йому саме те, що думаю насправді. А подобається йому те чи ні - мені до сраки. Бо мені найголовніше бути собою.

   - Так, наша Галя балувана, - відповів я, коли він зробив зауваження щодо моєї привередливості. Щоправда, ми в той момент говорили про релігію. Він запропонував мені податися у баптисти, а я відповів, що я шаман, і що я християнські релігії насправді зневажаю: за те, що вони перетворили релігію на бізнес, і торгують іменем Ісуса Христа не гірше за Іуду. У відповідь виявилося, що і Троль тримається такої ж думки, бо прислав мені відео, де на якомусь забранні віруючі бабусі почали хизуватися одна перед одною божою благодаттю, яка зійшла на них, і врешті-решт почали витанцьовувати нижній брейк, щоби показати глибину цієї благодаті. Звісно, що це була вирізка з якоїсь комедії, і що в житті такого не буває. Але крапка над "ї" в такому питанні нас теж зблизила. Тільки щирість. І нічого, крім неї.

   Мені легко з Тролем. Я нарешті почуваюся собою. Хоч і не сказати що до кінця, бо багато ще питань не вирішено, не обговорено, та і живемо ми в різних містах, і я про нього так само мало знаю... Може, те, що він розповів про тестя - насправді вигадка. Я не знаю. Але в будь-якому разі вдячний йому за цю розповідь. Бо в будь-якому разі це був крок до зближення і до дові'я. Мені подобається, що я можу говорити з ним про такого себе, яким я є насправді, і не намагатися сподобатися. Дозволяти собі бути в чомусь неправильним, навіть жорстоким і цинічним: наприклад, говорити про те, як я ненавиджу дітей. Втім, він теж собі дозволяє цинічності. І я загалом сприймаю їх спокійно. Але коли він, на мою думку, переходить межу, то я починаю йому промивати мізки і бити його словами, випльовуючи їх йому в лице: те, що думаю з цього приводу. А він не опирається. І навіть радий. Бо добро перемагає завжди, в усіх боях. І це правильно.

   Цьом, цьом.

27.06.2018, 18:35
Кар'яле Лібертус, армас Юмалан пойгу