Троль не троль, i Троль не Макс

Братислав Либертус Свидетель
   Ні, Троль не Макс! Хто завгодно, але не Макс, це точно. Вчора був у Макса, дивився його останні відео, читав його останні репліки. Макс колючий. Злий, пихатий... Стало нудно на його каналі, і я пішов.

   І щойно я відійшов від його каналу - як бачу: Троль мені написав. І таким затишком, таким теплом від нього повіяло... Ні, з Троля такий же троль, як і з мене. А от Макс - ото справжній троль. Чим довше спілкуюся з Тролем, тим сильніше вони контрастують, і тим яскравіше бачу, яка ж Макс погань...

   І біда не в тому, що Макс поводиться зі своєю дівчиною як покидьок. Що мислить однобоко. До речі, девіз Макса - "Логіка та адекватність". Я вчора написав йому: "Макс, твоїй логіці не вистачає адекватності. Ти судиш лише з чоловічої точки зору, але не намагаєшся навіть подумки поставити себе на місце жінок і побачити ситуацію їхніми очима. Відкрий в собі жінку, перетворися на жінку, стань на місце жінки, - і тільки тоді ти будеш дійсно адекватним. А зараз ти мелеш повну ху*ню."

   Ні, я не перестаю любити Макса, хоч він і неадекват. Але, чесно говорячи, його зацикленість на негативі мене починає втомлювати. Він холодний. За цілих 5 місяців стосунків з дівчиною - в ньому тепла не додалося ні на грам.

   Троль, коли 10 днів тому починав зі мною спілкування, він теж був холодним, саркастичним, безсердечним, і молов точно ту саму маячню, що і Макс. Ми усього лише 6 днів поспілкувалися - і він став значно теплішим. Потім він замовк, і три дні мовчав. А коли заговорив, то від нього повіяло теплом точно з того самого місця, на якому ми зупинилися.

   Тобто, Троль від одного лише дистанційного спілкування зі мною тане значно швидше, аніж Макс від безпосередніх стосунків і навіть сексу зі своєю дівчиною на протязі цілих 5 місяців. Контраст. Вражаючий.

22.06.2018, 08:40
Кар'яле Лібертус, армас Юмалан пойгу