Дорожнi сумки у Фiнляндiю готовi

Братислав Либертус Свидетель
   Ура! Щойно мені кур'єр приніс моє замовлення з магазину "ХозДар": 4 дорожні сумки, розміром 50 х 65 х 28, за ціною усього лише 40 грн/шт. Сумки виконані з непромокаючого поліпропілену: якраз те, що мені треба. Так, це ті самі сумки для "челночників", але - ні, не в клітинку цього разу, а нарешті з оригінальним малюнком.

   Звісно, що вибір був нешироким, - зогляду того, що вибирати довелося між котиками (яких я терпіти ненавиджу), рожевими трояндочками, гламурним містом, леопардом, і тому подібним суто дівочим принтом. Але серед них усіх, яскравих, які кидаються у очі своїми отруйно-яскравими барвами, я видивився одну: малопомітну, помісь блідого жовтого з чимось дрібненьким чорним. Придивився - ну звісно, там теж метелики і квіточки. Але, принаймні, не так кидаються у вічі. Будемо вважати, що розмальовка у стилі "унісекс".

   Але з окоміром у мене знову вийшла промашка (як завжди). Щоправда, цього разу у позитивний бік. Я не скажу, що намагався уявити, скільки це: 65 см у ширину і 50 см у висоту. Але, чесно кажучи, я думав, що це буде значно менше. Тому й узяв аж 4 штуки. Але коли сумки сьогодні прибули з кур'єром, і я розгорнув одну з них - то зрозумів, то туди поміститься не тільки увесь мій багаж (разом з продуктами), але і я сам. І ще одна сумка лишня буде.

   Але то є добре! Зате тепер моя душа спокійна: дорожні сумки для переїзду у Фінляндію у мене нарешті є, і тепер пункт "купити дорожню сумку" - можна сміливо викреслити. Хух.

16:03, 14.06.2018
Кар'яле Лібертус, армас Юмалан пойгу


П.С.: 21:07. Одну сумку вже упакував, і наклеїв на неї скотчем папірець з написом "Зима". Туди влізли усі зимові речі, і все, що в мене куплено про запас (другий "Гарбузик", ваги, і усілякий банний дріб'язок). Тобто, усе те, що я не буду розпаковувати дуже довго, і сміливо дозволю заховати у гардеробну. Хм, я навіть не думав, що зимових речей виявиться так багато.

Завтра буду пакувати сумку з написом "Аптека": туди підуть мої запаси памперсів, ліки, і все те, що може знадобитися у разі різкого погіршення мого фізичного стану. Сумка навряд чи буде повна, але вона буде недоторканна. А втім - судно, утка, тазики - займуть увесь простір сумки.

А в інші дві - усе інше. Якщо врахувати мультиварку, яку мені мають повернути, і яка займе пів-сумки, то думаю, що сумок я купив впритик...

Але я все одно молодчинка.