Моя Паланка - козацьке село

Михаил Онищенко 2
Моя  Паланка – козацькеє  село.


Моя  Паланка – козацькеє  село,
Що  мало  Славу,  мало  свою  Волю.
Воно  під  паном,  ніколи  не  було,
І  мало  долю,  та  не  йшло  в  неволю.


Приспів: Моя  Паланка - землі  ділянка,
Мені  Паланка - рідне  село.
Моя  Паланка - Вкраїни  ланка,
Свою  землю,  завжди  берегло.


Моя  Паланка – дві  сотні  козаків,
Що  свої  шаблі,  добреє  гострили.
Моя  Паланка – дві  сотні  парубків,
Їм  воювати,  вистачало  сили.


Приспів: Моя  Паланка - землі  ділянка,
Мені  Паланка - рідне  село.
Моя  Паланка - Вкраїни  ланка,
Свою  землю,  завжди  берегло.


Землю  Подільську  боронили  вони,
Від  ворога  лихого – супостата.
Своїх  друзів – побратимів,  берегли,
І  зустрічали,  як  рідного  брата.


Приспів: Моя  Паланка - землі  ділянка,
Мені  Паланка - рідне  село.
Моя  Паланка - Вкраїни  ланка,
Свою  землю,  завжди  берегло.

Моя  Паланка – найкращеє  село…

           09:17.10.02.2016.