Чим далi, тим цiкавiше у Максима

Братислав Либертус Свидетель
   Чим далі, тим цікавіше бути постійним учасником якоїсь тусовки (каналу). Я вперше, чесно кажучи, у когось тусуюся так довго і активно. Звісно, мова йlе про Максима.

   Отже, за мною, як виявилося, там тепер спостерігають уже ціла купа людей. Вони вчитуються у все, що я пишу на стримах і під відео у нього, і запам'ятовують це.

   Отже, чого я добився там? Я добився того, що люди там досі не можуть зрозуміти чи вичислити, якої я насправді статі,  - і, хоча більше схиляються до думки, що я все-таки чоловік, незважаючи на те, що я час від часу пишу на себе у жіночому відмінку, - моя стать їх влаштовує такою, як я її презентую (тобто, невизначеною), оскільки перш за все я їх цікавлю як співрозмовник.

   Тобто, вони відчувають у мені чоловіка, але це їх не відштовхує від мене, а навпаки приваблює, - оскільки я з легкістю вмію підтримати будь-який тон розмови, і відповідаю влучно і з гумором, хоча ніби-то і говорю серйозно. Але головне - що усе, про що я пишу там, я пишу невимушено, легко, природньо, і без понтів і без комплексів. Вони майже впевнені, що я гей, і їм цікаво обговорвати цю тему і кокетувати зі мною, - незважаючи на те, що майже всі позиціонують себе як гетеро.

   В принципі, учасники Максимової тусовки сприймають мене серйозно, зацікавлено, і вже знають про міру мого почуття гумору. Тобто, відрізняють, коли я говорю всерйоз, а коли жартую, а коли балансую між гумором та серйозністю. Їм цікаво зі мною спілкуватися, незважаючи на те, що я ніколи не говорю російською, а принципово притримуюся публічної націоналістичної позиції і не приховую свою русофобію, - хоча більшість моїх співрозмовників все-таки з Росії.

   Друге, чого я добився - щоби всі взнали, що мені Максим подобається особисто, і тепер на стримах вони з цікавістю задають Максиму питання щодо мене: питають, як він ставиться до геїв і до гомофобів, чи планує він стати геєм, і чи присунув би він мені. Про присунути мені - Максим це питання пропустив, не став відповідати (тобто, "Ні" - від нього не прозвучало взагалі), а щодо геїв та гомофобів він категорично відповів, що гомофобію він не підтримує, всіх гомофобів шле на*уй, а щодо себе - то він не виключає можливості варіанту теж у майбутньому стати геєм: "Все може бути, я не зарікаюся," - такою була його відповідь.

   Ну, в принципі, ось такі короткі замітки. Захотілося занотувати, собі на пам'ять.

   А так - в цілому, настрою щось багато писати - немає. Можливо тому, що почуваюся трошки втомлено, або просто задоволено. Настрій тихий і спокійний.

   Сьогодні половину дня дивився фільми з участю Мерзлікіна, а частину дня спав. Потім Максим погукав всіх на стрим по темі експлуатації чоловіків: міф це чи реальність. В принципі, тема була трошки нуднувата, якщо за шкалу цікавості брати силу активності чи емоційності учасників чату, - оскільки весь стрім від початку і до кінця проходив у спокійному руслі. В принципі, стрим і досі тягнеться, уже приблизно дві години, - але оскільки зараз Максу хтось подзвонив (здається, Антон, але не почув прізвище - здається, Лимон, чи помиляюся - завтра переслухаю, якщо не буде ліньки) і  усі інші учасники стриму мимоволі стали пасивними слухачами їхньої розмови онлайн. Дехто, звісно, чатиться між собою. А я вирішив відволіктися, і, продовжуючи слухати у пів-вуха, написав цей запис.

   На сьогодні поки що все. Якщо буде щось нове, то допишу.

23.05.2018, 01:29
Кар'яле Лібертус, армас Юмалан пойгу


П.С.: 01:44. Макс завершив стрим, - і виявилося, що він з цим Антоном проспілкувався в Скайпі онлайн півтори години, з двох годин стриму. Прізвище Антона - Іванов. Він десь із Росії.