Червона Embassy з золотим вiзерунком

Братислав Либертус Свидетель
   Сьогодні випадково надибав на кухоль-заварник, схожий за контуром на мій улюблений червоний, - який служить мені з 2011-го року, і який я купив проїздом у Орлі.

   Але звісно, кухоль був з іншим малюнком. І чомусь без блюдечка. І взагалі грубіший, не такий вишуканий, як у мене. Потім виявив, що це імітація з доломіту від фірми "Loraine". Але оскільки мій кухоль явно не з доломіту, і тим паче з блюдечком, вишуканіший, і звісно з іншим малюнком, - то я продовжив пошуки. Натиснувши лівою клавішею на фото і кілька разів вибравши опцію "Поиск изображения в Яндексе", я вийшов, таким чином, на справжнього виробника саме такої моделі, саме з таким малюнком, і з блюдечком звісно.

   Ним виявився "Jingdezhen City" / "Города Цзиндэчжэнь" / "Цзиндечжен Сіті" (Китай), а модель називається "Embassy" або "Hua Jun", він же "Золотой узор" на багатьох російських сайтах. Кухоль вироблено з костяного фарфору 45%. Щоправда, не уявляю, як це костяний фарфор може бути 45%-вим, і що являють собою інші 55% матеріалу... Але, в усякразі, я задоволений, що знайшов і виробника, і назву.

   Коштує мій кухоль усього лише 1020 рос.руб. Імітація з доломіту звісно, коштує втричі менше, але ми її рахувати не збираємося, зрозуміло.

   Отже, я його знайшов. Виявилося, що моя модель існує у чотирьох кольорах: червоний, жовтий, чорний, і білий. Поглянувши на всі чотири одразу - я розумію, що якби я тоді в Орлі побачив не одну лише червону, а всі чотири - то спершу би розгубився, яку вибрати. Бо кожна з них по-своєму приваблива. Але звісно, що червона найгарніша. На те вона і червона...

   На українських сайтах я її поки що не знайшов. Може знайду... Але на російських бачив пару разів: найчастіше жовту, зрідка червону, а білої та чорної не зустрічав ще жодного разу. Може, якщо пошукаю, то знайду? Бо я в цей кухлик заново закохався, з потроєною силою. Тепер хочу ще білу, жовту, і навіть чорну, - хоча я чорному кольорові ніколи, в принципі, не симпатизував. Ну і звісно, ще одну червону, бо мені треба нове блюдечко і нова кришечка, які розбилися.

   Ех!... Де б ті гроші узяти.

   А я - посудоман. Я обожнюю посуд, особливо чайний та кавовий. І взагалі, давно мрію мати свою інтернет-чайхану, де в мене продаватимуться усі найгарніші філіжанки світу, і найвишуканіші сорти чаїв...

   Якщо дасть Бог і я виживу, то я обов'язково спробую цю мрію втілити. Бо мені страшенно подобається цілісінькими днями роздивлятися найгарніші та найцікавіші моделі філіжанок та заварників. Здається, я вже знаю усіх виробників найцікавішого посуду, і знаю майже напам'ять їхній асортимент... Бо, в принципі, тільки цим і займаюся останні кілька місяців - уже приблизно рік точно... І мені досі не обридло. Навпаки, чим більше розбираюся у цьому всьому різномаїтті - тим більше мені подобається усе це, і увесь цей світ.

19.05.2018, 10:43
Кар'яле Лібертус, армас Юмалан пойгу