Лист до нелюбой

Геннадий Копытов
Лист до нелюбої дівчинки.

                "Раз добром нагріте серце
                Вік не прохолоне! "
                Шевченко Т.Г.
               

***
Моя дівчинка (колись),
Спробуй зрозуміти
I не ображатися, якщо,
Вмієш це робити...

Ти назавжди для мене
Дівчинкою залишишся
Вiд далекой сторони
з жорсткого минулого...

Але висточить лiрики i романтики!
Повернемося до сiрих буднiв...

До речі, я жодного разу не зізнавався
тобі в любові!
Заміж кликав, а любові не зізнавався!
Дивно так...

Так ось, ти свідомо і підсвідомо, залишишся тією дівчинкою,
яку я щиро і ніжно любив, нехай безглуздо, нерозумно, здалеку, частіше без взаємності.

Саме минула ти мені цікава і важлива!
Принадна, з далекого минулого, ніжна розумна і безкорислива!
Сьогоднішня твоя інтерпретація,
з коригованої системою цінностей, мене, на жаль, дратує...

Іноді мені дуже хочеться поговорити з тобою.
Зовсім трохи, але після нетривалого інформативного взаємодії,
я, вже вкотре переконуюся, що ти і вона - це дві абсолютно різні людини!
Здавалося б, давно подоланий, аппатичная антипатія,
знову рулить мною назовні, геть вiд тебе!...

Дякуємо за легкий приємний флірт: травня - серпня.
Мені навіть, місцями, здалося: щось виникло між нами.
Якась павутина зачепилася і мабуть заплела нас в серпневому лісі...

Nihil factum est, gaping inane. Paenitet..

Ти злякалася закохатися!?
Система не сприймає сингулярності!...

Дякуємо за підбадьорливий і неминущий негатив.
Спасибі за те, що ти є (точнiше була) в моєму минулому...
Справжня!!!