Я стану твоим ангелом

Братислав Либертус Свидетель
   Зараз підвернувся дуже красивий кліп на пісню Марка Тішмана "Я стану твоим ангелом" (https://youtu.be/W858oLqVByk), змонтований за мотивами серіалу "Близкие друзья". Дивлюся його вже вкотре зараз.

   А перед очима - у свіжій пам'яті - зустріч зі Стасом, яка відбулася щойно. Ми обговорювали те саме. Він попросив мене показати, я показав. Його било тремтіння, і ми сміялися з власного жарту про те, що відтепер слова медсестри: "Готуйте свою попу" - для Стаса набере нового розуміння.

   Власне, з його тремтіння усім тілом, яке він не міг приховати - я зрозумів, що він до цієї ночі так само не готовий морально, як і я. Бо він хвилюється аж занадто, а я - навпаки, занадто спокійний.

   Ми посміялися, і врешті вирішили, що побачимося завтра, у той самий час, як і завжди: після обіду.

   А я увімкнув кліп "Я стану твоим ангелом", і дивлюся його, думачи в цей час про Стаса... Герої кліпу дуже нагадують мені нас. Отой білявий, з відкритими очима, в яких видно голу довірливу душу - то Стас. А оцей високий чорнявий, зі спокійними дорослими очима - це, відповідно, я...

   Треба буде подивитися серіал.

13.05.2018, 21:56
Кар'яле Лібертус, армас Юмалан вейккі