Марш свободи

Григорий Божок
   Надії  Савченко
Вона  хотіла  й  ти  хотів
Перестрілять  своїх  катів,
Вона  в  тюрмі,  ти  при  сумі,
Бандити  знову  на  коні. 
Приспів:
Ми  йдемо  -  одна  сім’я,
Була  одна  -  стане  стіна
Звитяжно  волю  боронить
Інакше  в  світі  нам  не  жить.

Всіх  не  посадять,  не  уб’ють
Коли  мільйони  повстають
Тихо,  мирно  чи  в  крові
Зовсім  не  байдуже  мені.
Приспів:
Ми  йдемо  -  одна  сім’я,
Була  одна  -  стане  стіна
Звитяжно  волю  боронить
Інакше  в  світі  нам  не  жить.

Ріками  повняться  моря,
Свободи  світиться  зоря,
Бандитам  шибениці,  тюрми,
Звучать  на  битву  наші  сурми.
Приспів:
Ми  йдемо  -  одна  сім’я,
Була  одна  -  стане  стіна
Звитяжно  волю  боронить
Інакше  в  світі  нам  не  жить.

Вставай,  повстанче,  меч  здіймай,
Звільни  від  банди  рідний  край!
Дніпро  пливе  у  Чорне  море
Хай  там  утопить  наше  горе!
Приспів:
Ми  йдемо  -  одна  сім’я,
Була  одна  -  стане  стіна
Звитяжно  волю  боронить
Інакше  в  світі  нам  не  жить.
   23.04. 2018р., Київ