на Слово серед тьми Шона Маклеха

Серафима Куцык
Ви мовили:
___________„І слово правди – наше ремесло”
В твоїх руках
___________„Наразі тільки слово і молитва”

А як?
коли
На серці ніч
Несе нічого
Не „вистояти і шматочок неба” нам
_______„Нам треба йти і йти”
___„Нам  жити треба”
тут
___„Де ненависть” „серед зневіри”
_______________„збирає в душах урожай”
_______І  я піду в
________________desertum locum
_____________________________і
______________________________помолюся
_____________________за всіх нас
___________ і правда
_____________________справжня кров
___________________________________ із серця
____________________________________________ мОго
перетече усЯ у мОє слово те
останнє
від душі
во ім'я Духа
    а
не  нАс
    і
не менЕ

минУщі ми з тобою, Брате

нас тьми і тьми

із тьми
прийшли

і відійшли

короткий спАлах

ти
живеш на світі

і
можеш стілько всього

що не може
той
хто
не живе

по нім
не
лишиться нічого

лиш слово
мо*лене у тьмі