Сон. Десь у Фiнляндii

Братислав Либертус Свидетель
   Сьогодні мені наснився чудовий сон.

   Наснилося, що я мешкаю десь у Фінляндії, і працюю на будівництві: ми будуємо багатоповерховий будинок, з червоної цегли. За збігом оставин, господар цього проекту - мій друг. Щоправда, я не пам'ятаю його імені, і не пам'ятаю, як він виглядає, - але знаю, що він мій справжній друг. І тому я на цьому будівництві маю особливе положення: мені дозволено вносити корективи у каркасі будинку. Тому я, скориставшись своїм правом, в лівому крилі будинку прибудував невеличку кімнату, на кожному поверсі, акуратно. За це мені він пообіцяв подарувати одну з однокімнатних квартир, у тому ж самому крилі, на будь-якому поверсі, де я захочу.

   Було зелене літо.

   І ось, дуже скоро ми закінчили будівництво. Засклили вікна, повставляли двері, усе як треба. Хутко заселили людьми.

   І раптом випав сніг. Це був штучний сніг, який мій друг заради мене створив посеред літа. Я був у повному захваті: посеред літа на нашому острові настала справжня зима! Мешканці будинку вибігли на вулицю у шубах і шапках, і давай борюкатися у снігу. Серед них і я почав ковзатися з гірки, перевертатися, сміятися... Я почувався щасливим. Виявилося, що коло нашого будинку багато природніх гірок, дуже крутих, хоч і невеличких. Серед усіх інших, до ковзання з гірок приєдналася і молода дружина мого друга. Вона була чорнява і струнка, і одягнена у білу довгу шубу. більше схожу на приталене пальто. Вона посковзнулася поруч зі мною, і покотилася вниз. Раптом я побачив, що там внизу якийсь обрив. Звісно, якщо вона зірветься з того обриву, то не вб'ється, але скалічитися може. Тому я поповз у її бік, аби відтягнути її звідти на безпечну відстань. Вона не пручалася, а навпаки, була тільки рада моїй допомозі. Я її обхопив за талію спершу, і просто почав відтягувати подалі від небезпечного місця. А потім, коли доповз до безпечного, то підняв її на руки, і поніс, назустріч людям. Вона виявилася легенькою, тому нести її на руках виявилося не тяжко. А навіть приємно. І десь у цю мить я подумав, що вона ж дружина мого друга, а я несу її на руках, немов рідну. І що мій друг, по ідеї, повинен приревнувати. Але в ту ж мить прийшла упевненість, що мій друг мені настільки довіряє, що мені навіть дозволено носити його дружину на руках, без ризику отримати кулаком по пиці. Хоча все одно стало трошки ніяково, і захотілося поставити чужу дружину на ноги.

   І тут я прокинувся.

   І подумав: "Ех!... Жаль, що я не ходжу. А так би залюбки когось на руках поносив..."

   Не знаю, що цей сон означає. І не хочу знати. Я просто хочу, аби подібні сни снилися частіше. А ще хочу, аби подібні сни стали реальністю...

07:29, 10.04.2018
Кар'яле Лібертус, армас Юмалан пойгу