Хай страх сильнiший любовi зараз - все буде добре

Братислав Либертус На Украинском
 "ХАЙ СТРАХ СИЛЬНІШИЙ ЛЮБОВІ ЗАРАЗ - ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ"
("Нецензурні вірші для брата. Вихід"(4), "Вірші не для читання"(5).)

- Солодкий чай - це така гидота....
- Скажи собі, що життя прекрасне.
- Так, особливо коли самотній,
Й немає з ким поговорити вчасно....
- Хіба що сталося?
- Та ні, нічого.
У тому й справа, що все на місці.
Найкраще снодійне - це втрата крові:
Гарантія вірна заснути міцно.

- Надовго хочеш?
- Хоча б на тиждень.
Аби думки залишили розум.
Нехай поспить на стіні годинник,
Нехай розділить зі мною втому.
- Чому так стало?
- Я сам не знаю.
Можливо, злочин - що хтів собою,
Самим собою лиш бути разом,
Та ще й коханим за це при цьому.

- Буває, люди чогось бояться.
- Мені так само буває страшно.
- З тобою часто таке буває?
- Зазвичай ні, але цей випадок....
- А що в випадку у цім такого?
- А те, що голий, немовби равлик.
Тому любе необачне слово
Гостріше шила у серце ранить.

І застрягає отам, надовго...
А я - зализую рани власні,
Скрутившись, мов би дитя в утробі:
І розпрямлятися знову - страшно....
Гарчу і плачу, і скавулію,
Кажу собі, що усе минеться.
Що зрозуміє і пожаліє,
І знову серце моє всміхнеться.

Але минає за тижнем тиждень,
Я намагаюся не боятись,
І знов розкритися, як раніше,
Та страх сильніший любові зараз.
- Усе минеться. Побачиш. Віриш?
- Так, вірю, вірю... Куди ж подітись.
Бо треба й далі боротись, жити.
І треба далі життю радіти.

Наразі сам лиш.... І не ділитись
Ні з ким, що серце моє співає.
А може, плаче, аж хоче вити, -
Усе це мовчки.... Життя минає.
- Я обіцяю, що сам не будеш.
І мрії всі, що намарив, здійсню.
А ти - собою лишайся, друже:
Бо саме цим ти на світі цінний.

Борися, бийся, за своє щастя;
Ногами тупай, штовхайся сміло.
Кричи, коли є, про що кричати,
Й мовчи, коли буде час молитві.
Страждай, і плач, коли сил немає.
Чи вени ріж, коли вже несила.
Пиши вірші: хай Душа співає
І розквітає у серці віра.

Слова знайдуться завжди, ти знаєш.
І кожне слово - на серце ліки.
А Я - так само тебе кохаю.
Тебе ніколи Я не залишу.
Так само поруч: годину кожну,
І ні на мить не лишу самотнім.
Всміхнися, любий, коханий хлопчик:
Ось, сам побачиш: все буде добре.

15.10.2015, 18:40
Братіслав Лібертус Поет


© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2015
Свидетельство о публикации №215101501747