Подаруй свое довiрья ти менi

Братислав Либертус На Украинском
 "ПОДАРУЙ СВОЄ ДОВІР'Я ТИ МЕНІ"
(музика Рінада Абузарова,
вірші Братіслава Лібертуса-Карміни, редакція тексту Рінада Абузарова)

1) Грім хай гримить серед ясного неба!...
Біль хай заб'ється із мене, мов гейзер!...
І, може бути, тоді лиш заплачу
Тими сльозами, які нагла смерть закувала у лід!...
Я б не хотів, щоби так було й далі.
Я - ніби Кай, зачарований в казці
Тій, де чомусь заблукав сам у собі, -
Дивлячись мертво на мрії, що тануть в руках!
Дивлячись мертво на мрії, що тануть в руках...

Refren:
Подаруй-даруй своє довір'я ти!
Знаю: не куплю! Знаю: не достойний!
Все одно ти подаруй його мені...
Я такий дарунок хочу,
Потребую, мушу конче
Відчувати на долонях
Те тепло, яке завжди живе в тобі!
Щоби гупало у грудях,
Та мої дрижали руки,
Щоби дихалося трудно, -
Конче мушу відчувати, що - живу!

2) Може, як Герда, мене розчаруєш?
Чи бачиш, що до загибелі йду я?
Ноги вночі об каміння спіткаю:
Власною кров'ю плекаю дарма оживити себе!
Вірити в те, що життя десь існує -
Так, я насправді тебе потребую.
І от тоді і здійсняться, можливо,
Мрії, що тануть, але - схоже, й досі живі!...
Мрії, що тануть, але - схоже, й досі живі...

Refren:
Подаруй-даруй своє довір'я ти!
Знаю, не куплю! Знаю: не достойний!
Все одно ти подаруй його мені...
Я такий дарунок хочу,
Потребую, мушу конче
Відчувати на долонях
Те тепло, яке завжди живе в тобі!
Щоби гупало у грудях,
Та мої дрижали руки,
Щоби дихалося трудно, -
Подаруй своє довір'я ти!

Подаруй-даруй своє довір'я ти!
Подаруй-даруй мені довір'я ти!
Подаруй своє довір'я ти мені,
Подаруй, подаруй...
Подаруй-даруй своє довір'я ти!
Подаруй-даруй мені довір'я ти!
Подаруй своє довір'я ти мені,
Подаруй, подаруй...

Подаруй.


* * *

додаткова інформація:
стиль: reggei
музика: 28.06.2015;
вірші: 06.12.2013;
переклад з російської: 18.07.2015
перекладач: Братіслав Лібертус-Карміна (Братислав Либертус-Кармина)
оригінальна назва: "Подари-дари доверие своё"
перший вокаліст російською мовою: Рінад Абузаров (Ринад Абузаров)


© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2015
Свидетельство о публикации №215072601085