Допоможи визначитися, кого. Молитва

Братислав Либертус Свидетель
Привіт, Тату.

Я ось, зараз перебирав свої старі вірші за 2014-й рік... Тоді було написано багато "Нецензурних віршів", які ми з Тобою разом писали. І знаєш, я чомусь знов повірив Тобі. Адже Ти був поруч тоді, говорив зі мною, прислухався, і казав мені те, що я хочу чути, щоби допомогти мені визначитися, чого і кого я хочу, і для чого...

Я намагався. І тоді, і після... Намагався визначитися, кого я хочу. Але проблема в тому, що я мусив вибирати когось одного. Навіть одну стать. Тобто, усього одну людину. А мені однієї мало. А з багатьма я не вмію жити навіть подумки...

Можливо, саме тому я досі один. Що я досі не визначився, кого і для чого хочу. Тому я вирішив звернутися до Тебе за допомогою: допоможи мені визначитися, кого я хочу...

А ще краще просто прийшли мені цю людину. Я її прийму. Мої двері розчахнуті.

26.03.2018, 21:41
Кар'яле Лібертус, Юмалан пойгу