Розповiдь комiсара вступ

Михаил Онищенко 2
                Розповідь  комісара, 
                або,  сповідь,  про  не застійні  роки.

                Вступ.

       Шановний  читачу,  автор  цієї  сповіді,  уже  давно  розміняв,  свій  сьомий  десяток,  літ.
       За  плечима  у  нього,  як  і  у  багатьох,  з  вас – ціле  життя,  з  його  радощами  і  печалями,  зі  смутком  і  щастям,  з  втраченими  ілюзіями  і  певними  здобутками.
       Коли  приходить  пора  і  літа  твої,  вже  повернули  на  Осінь,  то  стає  більше  вільного  часу,  для  своїх  дітей  та  онуків.   То  ж  хочеться  мені  розповісти  їм  і  всім  вам,  як  то  все  було,  колись.  І  я  не  знаю,  як  у  інших,  а  мене  тягне,  нині  постійно  тягне,  на  спомини. В  мою  щасливу,  та  яскраву, комсомольську  юність.
       Так,  саме  так,  в  наш  такий  складний  час,  коли  хтось  і  по  праву,  засуджує  все  радянське  минуле  і  дивно,  чомусь  найбільше  як  раз  ті,  які  не  жили  в  ньому.  То  я,  на  відміну  від  таких  і  їм  подібних,  хочу  вступитися,  не  за  систему,  в  цілому,  а  за  певну  категорію  людей і  серед  них,  особливо  за  тодішню  молодь.  Тобо,  за  моїх  ровесників,  знайомих  мені  комсомольців,  початку  70 – х  років.
       Я  був  тоді  серед  них  і  не  статистом,  а  свідком  і  активним   учасником,  тих  бурхливих  подій.  І  це  були  мої  найкращі  друзі,  які  гарно  вчилися  в  ВУЗі,  у  кожному  семестрі.  А  потім  у  них,  майже  у  всіх,  був  будівельний  студентський  загін.
       Та  про  все,  по  порядку…

                16:00.13.03.2018.