1. Вован i Колян

Тетяна Лыстоноша-Парамонова
МОЙ ПЕРЕВОД С http://www.stihi.ru/2015/09/19/3179


Колян!
Спиш, гад?
А я тут хоч помри?
Чого дзвоню о третій годині ночі?
Ранку три, а не ночі!
Баба моя зовсім з бігудей злетіла!
Я по твоїй раді бесіду проводив з дівчатами полегшеного способу життя.
Просто попросив кави принести.
І головне не став кричати на усю квартиру, щоб не злякати її бесіду по телефону з подругою.
І про що вона з 7 вечора і до 2 ночі з нею обговорює, не можу зрозуміти?
Кажу їй: мила підемо спати?
А вона: постривай, Любка подзвонила!
У неї п'ятий коханець втік.
Плаче, що страшно самій під ковдрою ночувати!
Можна вона до нас прийде?
Я їй: і куди її покладемо?
Я на підлозі спати не буду!
Можеш з нею сама спати.
Ось і наговоритеся!
Ні, не приїхала!
Таксисти її знають- не захотіли приїжджати.
Там один сглупив і приїхав!
Через місяць зміг втекти!
Переїхав у інше місто.
Казав, що на усе життя наситився любовним екстримом з Любкой- полуночницею.
Її навіть менти поважають.
Вона їх начальника розшуку у заручники взяла.
Вони його рік зниклим вважали..
Вона його на дачі ховала.
Як втік, до сих пір не визнається.
Але моя казала, що начебто у Любчин одяг одягнувся і з далекобійниками приїхав прямо у райвідділ.
А далекобійники плату натурою зажадали!
Так він їм показав свій натуральний наган!
А потім сам їх і привіз.
У хлопців шок був і інфаркт.
А коли дізналися, що він мент, то трохи богу душу не віддали.
Так, що я не маю бажання з Любкою під одним дахом бути.
Ти хочеш?
Зинуля!
Риба моя!
Тут Колян просить Любоньку приїхати до нього!
Хоча ні, він сам виїжджає!
Швидко давай адресу цієї зарази, поки не передумав.
Чого я дзвонив?
Завтра подзвоню і розповім.
Їдь Любаню рятуй від страху спати одній під ковдрою!


03.03.2018

продолжение в