Любов i смуток, поруч ходять

Михаил Онищенко 2
 Любов  і  смуток,  поруч  ходять.

Любов  і  смуток,  поруч  ходять,
Чому  ж  так  часто,  нас  знаходять?
Чому  Любов – жага  бажання,
Лиш  додає  мені  страждання?

Тебе  кохала  я  душею,
Ти  гарно  звав  мене  своєю.
Пила  кохання,  по  краплині,
І  не  забула  його,  нині.

Від  поцілунків  тих,  тремтіла,
Так  цілуватись  я  хотіла.
Ти  ж  цілував  і  гладив  коси,
Поки  не  впали,  ранком,  роси…

Війна  прийшла  в  мою  країну,
В  любиму  неньку – Україну.
Не  став  ти  призова  чекати,
Пішов,  з  "братами",  воювати.

Я  залишилася,  з  собою,
Вся,  наодинці,  із  журбою.
Від  тебе  вісточку  чекаю,
Щоб  вижив,  Господа  благаю.

Любов  і  смуток,  ох,  і  смуток,
Як  дістане,  то  не  до  шуток.
Коли  любиш – серце  співає,
А  в  журбі – воно  волає.

Любов  і  смуток,  поруч  ходять…

           16:50.25.02.2018.