Зараз крижанiти не сезон

Братислав Либертус-Кармина
 ЗАРАЗ КРИЖАНІТИ НЕ СЕЗОН
(слова пісні)

1.
Я промовив: "Поцілуй мене".
Ти поцілувала прохолодно.
Я спитав: "Що сталося таке?"...
Ти сказала, що пора додому.
Ти сказала, хочеш самоти,
Щоб перетворитись на крижину.
Я сказав: "Але чекай, зажди!...
Подивися уперед, на зиму.

Зараз крижаніти - не сезон,
Зараз притули мене в обійми.
Хай нас огорне ведмежий сон,
Щоби нам було обом спокійно.
Лиш весною відпущу тебе:
Десь у травні, у пору спекотну.
Отоді полюблю крижане,
І тебе я - полюблю холодну"...

2.
Я сказав: "До травня почекай.
Хай зима мине в моїх обіймах.
А весною хочеш - замерзай,
Залюбки і сам тоді застигну.
На морозиво перетворюсь,
І дозволю сам себе лизати,
Буду прохолоду крижану
У собі для тебе лиш тримати....

Зараз крижаніти - не сезон,
Зараз притули мене в обійми.
Хай нас огорне ведмежий сон,
Щоби нам було обом спокійно.
Лиш весною відпущу тебе:
Десь у травні, у пору спекотну.
Отоді полюблю крижане,
І тебе я - полюблю холодну.

Зараз крижаніти - не сезон"...

25.10.2017, 11:00
Братіслав Лібертус-Карміна


(до збірок "Пори року. Осінь", "Розбиваються скелі об хвилі любові")


© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2017
Свидетельство о публикации №217102500675