Я Вас полюбила за Вашу чарiвну красу

Братислав Либертус-Кармина
 романс

"Я ВАС ПОЛЮБИЛА ЗА ВАШУ ЧАРІВНУ КРАСУ"
(слова пісні)

1) Я Вас полюбила за Вашу чарівну красу...
За очі, що дивляться мовби солодкі родзинки.
Хоча ще раніше відчула усю Вашу суть,
І втямила враз, що настала та сама сторінка.

2) Та сама, яка прогорне все минуле моє,
І дійсно нове щось та гарне мені подарує.
Я Вас полюбила за те, що всередині є,
Хоча ще не знала, що й образ мене зачарує.

3) І мрії розбудить, які і не відала я,
Що можуть у мені яскраво отак спалахнути.
Я думала, в мене настала вечірня зоря,
А стало - що ранок, що може і смерть відсахнути.

4) І стало яскравим життя, що забарвилось враз
І світлом, і спокоєм, й затишком, й також думками
Про те, як все вчасно, і навіть водночас якраз
Уклалися цифри під датами та іменами.

5) Ніщо випадковим не може у долю ввійти:
Усе передбачено, все розраховано точно.
А значить, колись ми із Вами перейдем на "ти",
І будем дивитись одному один прямо в очі.

24.09.2017, 01:02
Братіслав Лібертус-Карміна


(збірка "Розбиваються скелі від любові хвиль")

© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2017
Свидетельство о публикации №217100100755